شناسهٔ خبر: 47276295 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رقابت‌های فوتسال دسته اول بانوان کشور در مراغه برگزار می‌شود

مراغه- ایرنا- رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه گفت: این شهرستان از ۲۹ اردیبهشت تا دوم خرداد امسال میزبان دور برگشت گروه پنجم رقابت‌های فوتسال لیگ دسته یک بانوان باشگاه‌های کشور است.

صاحب‌خبر -

مهدی نوایی روز دوشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات فوتسال کشوری در مراغه اعلام کرد: در این رقابت ها، چهار تیم آریا ترکان مراغه، دستگردی یزد، هیات فوتبال نطنز کاشان و هیات فوتبال دهدشت در سالن ۲ هزار نفری شهید کنعانی این شهرستان رقابت می کنند.
وی خاطرنشان کرد: در  دور رفت این رقابت‌ها تیم آریا ترکان مراغه با انجام بازی های مناسب موفق به صدرنشینی در گروه خود شده و امید بسیاری به صعود به مرحله بعدی و این برتر دارد.
نوائی همچنین با اعلام اینکه رقابت های لیگ‌ فوتسال امیدهای مناطق کشور هم به میزبانی این شهرستان برگزار می شود، گفت: این رقابت ها نیز از سوم خرداد با نام آزادسازی خرمشهر تا هفتم خرداد در سالن شهید کنعانی برگزار می شود.
وی افزود: در این مسابقات هشت تیم در ۲ گروه چهارتیمی به رقابت می پردازند که تیم فوتسال شهدای گمنام مراغه نیز حضور دارد.
نوائی ادامه داد: در این رقابت ها، تیم های شهدای گمنام مراغه، شهید حیدری کاشمر، شهریار ابهر و شهدای تنگ کثویه داراب در گروه یک و تیم های آروم آلیاژ ارومیه، شاهین فریدونشهر، ذغال سنگ طبس و کیا میدان لاهیجان در گروه دوم حضور خواهند داشت.
وی اضافه کرد: این رقابت‌ها با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و تست کرونا از ورزشکاران در سالن شهید مدافع حرم علی کنعانی برگزار می‌شود.
شعفی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار مراغه نیز از آمادگی این شهرستان برای میزبانی از رقابت های ورزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی خبرداد.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

نظر شما