شناسهٔ خبر: 47276216 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

مراسم استانی سی و دومین سالروز عروج عارفانه معمار کبیر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود

حجت الاسلام «مجتبی اشجری» گفت: مراسم استانی سی و دومین سالروز عروج عارفانه معمار کبیر انقلاب اسلامی روز پنج‌شنبه در مصلی امام خمینی (ره) شهر رشت با سخنرانی یکی از شخصیت‌های ملی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، حجت الاسلام «مجتبی اشجری» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در نشست ستاد بزرگداشت ارتحال امام راحل (ره) که با حضور اعضای دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد اظهار داشت: سالروز عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب، فرصتی برای بازخوانی رشادت‌ها و ایستادگی امام راحل برابر استکبار است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه وصایای امام خمینی (ره) منشور انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: بر اساس ابلاغیه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا، مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره) در سراسر کشور و به تبع آن در گیلان برگزار خواهد شد.

وی افزود: مراسم استانی سی و دومین سالروز عروج عارفانه معمار کبیر انقلاب اسلامی روز پنجشنبه (13خرداد) ساعت ۱۰صبح در مصلی امام خمینی (ره) شهر رشت با سخنرانی یکی از شخصیت‌های ملی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود و این مراسم به صورت زنده پخش خواهد شد.

حجت الاسلام اشجری با اشاره به اینکه باید از همه ظرفیت‌ها به ویژه مساجد و بقاع متبرکه شاخص برای برگزاری این مراسم و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بهره بگیریم خاطرنشان کرد: باید وصایا، بیانات و فرمایشات امام خمینی (ره) در شبکه‌های اجتماعی پر مخاطب به ویژه شبکه اجتماعی شاد ویژه نسل جوان ارائه شود.

وی با تاکید بر نصب تابلو‌های تبلیغاتی در سطح شهر متذکر شد: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات هستیم باید تبلیغات محیطی با تصاویر، وصایا و فرمایشات امام راحل (ره) با موضوع شرکت در انتخابات و اهمیت حضور حد اکثری مردم فضا سازی شود و این تبلیغات تا پایان انتخابات در سطح شهر قرار گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان تصریح کرد: مراسم بزرگداشت بیستمین سالروز نماینده ولی فقید استان جانباز شهید آیت الله «صادق احسانبخش» و بزرگداشت شهید «یونس رودباری» و شهدای قیام ۱۵خرداد مجزا برگزار خواهد شد.

وی به رنج مردم غزه و حملات رژیم منحوس صهیونیسم اشاره کرد و افزود: در پی جنایات اسرائیل علیه مردم مظلوم غزه فردا سه شنبه (28 خرداد) ساعت 10 صبح با حضور در مصلی امام خمینی (ره) این جنایات هولناک محکوم خواهد شد.

حجت الاسلام اشجری با اشاره به توطئه‌های دشمنان قسم خورده انقلاب برای ناامید کردن انقلاب از ارزش‌های انقلاب اسلامی و عدم حضور حداکثری مردم در انتخابات، متذکر شد: باید اندیشه‌های امام راحل (ره) به عنوان منشور انقلاب اسلامی به نحو شایسته تبیین شود و مردم نیز باید با بصیرت و هوشیاری با حضور حداکثری خود بار دیگر برگ زرین پر افتخاری از تاریخ انقلاب اسلامی را رقم بزنند و همچون گذشته دشمنان قسم خورده کشور را ناامید کنند.

وی در پایان از«سید محمد احمدی» شهردار رشت به دلیل نامگذاری یکی از خیابان‌های این شهر به نام هشت دی به پاس یادآوری از بصیرت و هوشیاری مردم برابر هرگونه توطئه و فتنه قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما