شناسهٔ خبر: 47274239 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

ستاد اجرایی انتخابات شورای صنفی دانشجویان در آستانه برگزاری انتخابات اعلام کرد:

ضرورت ویرایش پروفایل کاربری و درج شماره صحیح موبایل دانشجویان در سامانه فرادید

با توجه به اینکه انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه فرادید برگزار خواهد شد، لذا از کلیه دانشجویان حائز شرایط شرکت در انتخابات تقاضا می شود به منظور ارتقای سطح امنیت انتخابات، تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه،  ۲۸ اردیبهشت جاری،  ضمن ورود به سامانه مذکور و ویرایش پروفایل خود از صحیح بودن شماره موبایل خود اطمینان حاصل نمایند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا تبریز، ستاد اجرایی پنجمین دوره انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز با صدور اطلاعیه ای بر ضرورت ویرایش پروفایل کاربری و درج شماره صحیح  موبایل دانشجویان در سامانه فرادید تاکید کرد. 

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به اینکه انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه فرادید برگزار خواهد شد، لذا از کلیه دانشجویان حائز شرایط شرکت در انتخابات تقاضا می شود به منظور ارتقای سطح امنیت انتخابات، تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه،  ۲۸ اردیبهشت جاری،  ضمن ورود به سامانه مذکور و ویرایش پروفایل خود از صحیح بودن شماره موبایل خود اطمینان حاصل نمایند. فرایند رای گیری در روز انتخابات براساس شماره موبایل شخصی دانشجویان خواهد بود و بدیهی است در صورت عدم درج شماره تلفن همراه شخصی و صحیح در پروفایل کاربری، شرکت در انتخابات شورای صنفی دانشجویان (روز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت) امکانپذیر نخواهد بود. موارد زیر به جهت اهمیت موضوع و تاکید مجدد به اطلاع می رساند:

۱) آدرس اینترنتی سامانه فرادید  https://election.tbzmed.ac.ir  است. 

۲) بازه زمانی ویرایش پروفایل کاربری از روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت لغایت ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۲۸ اردیبهشت می باشد ، ویرایش پروفایل و درج شماره موبایل در روزانتخابات امکان پذیر نمی باشد.

۳) برای اولین ورود به سامانه جهت ویرایش پروفایل، از شماره دانشجویی به عنوان کد کاربری، و از کد ملی به عنوان رمز ورود استفاده کنید. 

۴) پس از ورود به سامانه، ازطریق پروفایل کاربری، شماره موبایل خود را به صورت صحیح وارد نموده و ضمن اطمینان از صحیح بودن آن، اطلاعات ویرایش شده را ذخیره نمایید.

۵) باتوجه به اینکه در انتخابات روز چهارشنبه، ۲۹ اردیبهشت جاری، ورود به سامانه وشرکت در انتخابات ازطریق کد کاربری ارسالی به شماره موبایل درج شده در پروفایل شخصی دانشجویان امکانپذیر خواهد بود لذا هرگونه اشتباه در ثبت شماره موبایل و یا درج شماره موبایل تکراری توسط بیش از یک دانشجو، شرکت در انتخابات را غیر ممکن خواهد کرد.

۶) پس از ورود به پنل کاربری در بخش آزمون های من، بایستی نام حوزه انتخاباتی دانشجو قابل مشاهد باشد.

۷) در بخش آزمون های من، برای دانشجویان پسر خوابگاهی علاوه بر دانشکده مربوط (به استثناء دانشکده های علوم نوین و طب سنتی)، بایستی خوابگاه محل سکونت نیز فعال باشد.

۸) انتخابات شورای صنفی در دانشکده علوم نوین، طب سنتی و خوابگاههای دخترانه فعلا برگزار نخواهد شد.

۹) انتخابات شورای صنفی دانشجویان مقاطع PhD  و دستیاری صرفا در یک واحد (سطح دانشگاه) برگزار می گردد.

بر اساس این گزارش، انتخابات در روز چهارشنبه، ۲۹ اردیبهشت جاری،  از ساعت ۹ صبح لغایت ۲۰ برگزار خواهد شد. 

نظر شما