شناسهٔ خبر: 47272658 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

واژگونی کامیون میکسر در محدوده استخر

رئیس مرکز فرماندهی و هوشمند کنترل ترافیک تهران بزرگ از واژگونی یک دستگاه کامیون میکسر در محدوده استخر داخل رمپ شهید بابایی خبر داد.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری میزان- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، مجید رنجبر در خصوص این خبر گفت گفت: درساعت ۰۱:۲۰ بامداد امروز و در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره واژگونی میکسر در موقعیت استخر به جنوب داخل رمپ شهید بابایی شرق، بلافاصله گشت تصادفات منطقه ۴ پلیس راهور تهران بزرگ به همراه نیرو‌های آتش نشانی در محل حادثه حاضر شدند و اقدامات خود را انجام دادند.

وی افزود: با حضور تیم کارشناسی در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که یک یک دستگاه میکسر به علت سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه، داخل رمپ به پهلوی چپ واژگون شده و بار ترافیکی سنگینی در محل ایجاد شده است.

رئیس مرکز فرماندهی و هوشمند کنترل ترافیک تهران بزرگ تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه راننده کامیون میکسر مصدوم، که توسط نیرو‌های امدادی به مراکز درمانی انتقال یافت.
 
بیشتر بخوانید:

وی گفت: کارشناس پلیس راهور علت حادثه را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کرده است.

رنجبر در پایان از رانندگان خواست: در هنگام رانندگی باسرعت مطمئن حرکت کنید و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف دارید و از سرعت و سبقت حین رانندگی جدا خودداری کنید.
 
انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما