شناسهٔ خبر: 47272369 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ایرنا گیلان همراه پویش اعتماد بیدار

رشت – ایرنا – خبرگزاری ایرنا مرکز استان گیلان به عنوان همراه پویش اعتماد بیدار که پویشی در راستای ارتقاء اعتماد اجتماعی در این استان است به عنوان رسانه‌ای همراه در اعتمادسازی عمومی از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد مورد تقدیر قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، هدف از برگزاری پویش اعتماد بیدار که از بهمن ماه سال ۹۹ آغاز شد، شناسایی طرح و ایده‌های جدید برای افزایش اعتماد اجتماعی با بهره گیری از نوآوری و خلاقیت و همچنین استعدادهای جوان فرهنگی فعال در فضای مجازی بود که بیشترین بازنشر و دیده شدن و همچنین خلاقانه ترین اثر از مهم‌ترین ملاک آثار برگزیده بود.

در راستا این طرح رسانه ها بعنوان یکی از همیاران طرح یاد شده موضوع اعتماد را مورد اهتمام قرار داده و به تولید محتوا پرداختند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان روز دوشنبه در آئین اختتامیه پویش اعتماد بیدار بیان کرد: این پویش فرصتی برای تولید محتوا در فضای مجاری ایجاد کرد که درخشش جوانان در آن بارز بود.
فیروز فاضلی اظهار داشت: نسل جدید با همه حواشی نسل زلالی است و می بایست از اندیشه خلاق این سرمایه های انسانی  در راستای تولید محتوا در فرصت فضای مجازی بهره جست.
وی ادامه داد: پویش یادشده با هدف ارتقاء اعتماد در جامعه از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طراحی و سهم گیلان موضوع ارتقاءاعتماد اجتماعی شد که یک هزار و ۵۰۰ اثر مردمی با این موضوع تولید و در پلت فرم های متعدد با هشتگ اعتماد بیدار مورد بازدید قرار گرفت.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تصریح کرد:  اعتماد نهادی، اعتماد به نهادهای آموزشی، اعتماد به سازمان‌های دولتی، اعتماد به نهادهای مذهبی، اعتماد به نهادهای اقتصادی، اعتماد بین فردی، اعتماد به خانواده و آشنایان، اعتماد به همشهریان هم وطنان و سایر مردم از محورهای این پویش بود.
 

نظر شما