شناسهٔ خبر: 47228090 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

آرمان‌گهر علیه پرواز خیبر؛

این مدعی سقوط بود یا غول‌کش بزرگ؟

شاگردان قاسم شهبا توانستند در جدال با یکی دیگر از مدعیان رقابت‌های لیگ یک دست پر از میدان خارج شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بدون‌تردید لقب «گربه سیاه مدعیان» در لیگ یک برازنده آرمان گهر سیرجان است؛ تیمی که در 24 مسابقه تنها 30 امتیاز کسب کرده و در نیمه پایینی جدول جای دارد اما به خوبی راه نتیجه گرفتن مقابل مدعیان را بلد است. آن‌ها شب گذشته نتایج درخشان خود مقابل مدعیان را با زمین‌گیر کردن خیبر خرم آباد در سیرجان تکمیل کردند و به یک پیروزی مهم خانگی در راه فرار از جمع فانوس به دستان لیگ یک دست یافتند.

 

این تیم در شرایطی خیبر خرم آباد را شکست داد که تیم تحت هدایت ویسی روزهای رویایی را سپری می‌کرد و با پنج پیروزی متوالی خود را به تقابل با آرمان گهر رسانده بود؛ اما حالا شاگردان قاسم شهبا با پیروزی مقابل خیبر خرم آباد نام این تیم را هم در کنار استقلال خوزستان، هوادار تهران، ملوان بندرانزلی و پارس جنوبی جم به عنوان دیگر مدعیانی که توانسته‌اند در لیگ امسال شکست بدهند، قرار دادند.

 

در واقع باید گفت آرمان‌گهر بقای خود در لیگ یک را مدیون امتیازی‌ست که توانسته از مدعیان بالای جدولی کسب کند، چرا که دقیقا نیمی از امتیازات به دست آمده این تیم با پیروزی مقابل مدعیان صعود به لیگ برتر به دست آمده است که در نوع خود بسیار جالب‌توجه است.

 

 

 


عکس: سید حسین موسوی

برچسب‌ها:

نظر شما