شناسهٔ خبر: 47220995 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

خط حمله بلوگرانا تقویت می شود؛

دو خرید بزرگ بارسلونا قطعی شدند (عکس)

به نظر می رسد بارسلونا از همین حالا دو خرید مهم خود در بخش هجومی را نهایی ساخته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان سال گذشته بود که لوییس سوارز، یکی از بهترین گلزنان تاریخ باشگاه بارسلونا در شرایطی عجیب و جنجالی از اینم باشگاه جدا شده و علیرغم پیشنهادهای فراوان، در نهایت راهی اتلتیکومادرید شد. بر خلاف تصور بارسلونا بازیکنی را به عنوان جانشین لوییس سوارز جذب نکرد و این تیم در فصل جاری بدون یک مهاجم نوک تخصصی به میدان رفت.

 

اما با ورود خوان لاپورتا، حالا مهم ترین دغدغه مدیریت باشگاه خرید حداقل یک مهاجم جدید است و به نظر می رسد پیش از اتمام این فصل، بارسلونا خرید دو مهاجم را برای فصل بعد نهایی کرده است. قرارداد سرخیو آگوئرو، بهترین گلزن تاریخ باشگاه منچسترسیتی در پایان این فصل به اتمام می رسد و به نظر بارسلونا برای خرید مهاجم مورد علاقه لیونل مسی از همین حالا با او به توافق دست یافته است.

 

همچنین رونالد کومان تابستان سال گذشته نیز به شدت به دنبال ممفیس دیپای بود، اما این وینگر هلندی در نهایت در لیون ماندنی شد. حالا قررارداد دیپای نیز رو به پایان است و بارسلونا هر دوی این بازیکن را به صورت رایگان جذب خواهد کرد.

 

نشریه اسپورت امروز در گزارشی مدعی شد رونالد کومان علاقمند به جذب آگوئرو و دیپای بوده و پاسخ مثبت به مدیران بارسلونا داده است. سبک و سابقه متفاوت این دو خرید جدید باعث تکمیل خط حمله بارسلونا در فصل بعد خواهد شد و این دو بازیکن به نوعی مکمل هم می شوند. بدین ترتیب تا پیش از پایان فصل، بخش مهمی از ماموریت تابستانی مدیران بارسلونا انجام شده و حالا در ادامه آنها به دنبال تقویت دیگر پست ها خواهند بود.

 

نظر شما