شناسهٔ خبر: 47220685 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ثبت نام محسن هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری/ برای رفع تبعیض و فساد پا به صحنه انتخابات گذاشتم

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور برای داوطلبی انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، آقای محسن هاشمی صبح امروز در دقایق اولیه آغاز به کار ستاد انتخابات وزارت کشور، وارد این محل شد و هم اکنون در حال ثبت نام برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.
داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: برای رفع مشکلات معیشتی مردم، رسیدن به عدالت و رفع تبعیض و فساد پا به صحنه انتخابات گذاشتم.
آقای محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در بدو ورود به ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران گفت: همانطور که می‌دانید وضع کشور و وضع معیشتی و اقتصادی مردم دچار بحران است، یکی از مشکلات کشور که همه داوطلبان به آن اذعان دارند همین مسئله است، به همین دلیل برای رفع این گونه مشکلات و رسیدن به یک رفاه مطلوب که همان بحث توسعه و معیشت است و رسیدن به عدالت در کشور که همان رفع تبعیض و فساد است، پا به صحنه انتخابات گذاشتم.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا به نفع کسی کنار می‌کشید افزود: در انتخابات همه چیز امکان پذیر است، نمی‌توان الان گفت، باید در صحنه ورود کرد تا شرایط مشخص شود، هنوز باید تایید صلاحیت‌ها صورت گیرد و بعد در مسیر تبلیغات انتخاباتی مسائل روشن می‌شود و تصمیم گیری خواهیم کرد.

نظر شما