شناسهٔ خبر: 47219879 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ثبت نام شمس الدین حسینی در انتخابات ریاست جمهوری/ برای اصلاح وضعیت معیشتی به میدان آمدم

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- شمس الدین حسینی رئیس کمیسیون ویژه جهش تولید مجلس و وزیر اسبق اقتصاد برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، شمس الدین حسینی رئیس کمیسیون ویژه جهش تولید مجلس و وزیر اسبق اقتصاد با حضور در ستاد انتخابات کشور برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.
سید شمس الدین حسینی داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: با تعهد که به خون شهدا و انقلاب و مردم دارم، احساس کردم که باید در صحنه انتخابات حضور پیدا کنم.
آقای سید شمس الدین حسینی وزیر اسبق اقتصاد و نماینده کنونی مجلس شورای اسلامی در بدو ورود به ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران افزود: وضعیت معیشتی کشور در سال‌های اخیر به ویژه یک دهه اخیر اصلاً مناسب نبوده و در شان مردم نیست، بنابراین برای اصلاح این وضعیت به میدان آمدم.
وی گفت: علاوه بر کاهش درآمد مردم یعنی کاهش سرانه درآمد و ضریب جینی از 36 درصد به 42 درصد رسیده، یعنی سفره مردم کوچک‌تر شده است.
داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به این پرسش که آیا به نفع کسی کناره‌گیری خواهید کرد؟ گفت: برای ورود به صحنه انتخابات با هیچ شخص سیاسی و حزبی مشورت نکردم، بلکه تنها با چند نفر از دوستان خود رایزنی کردم و بنا دارم در صحنه انتخابات برای اصلاح رویه‌های اقتصادی با تجربه‌ای که دارم، باقی بمانم.

نظر شما