شناسهٔ خبر: 47187192 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حماس: نقاط ضعف دشمن صهیونیستی را بخوبی می‌شناسیم

سخنگوی جنبش حماس ضمن اعلام اینکه مقاومت به نقاط ضعف رژیم صهیونیستی بخوبی آگاه است، تصریح کرد، در صورتی که رژیم اشغالگر به حملات خود بیفزاید مقاومت فلسطین نیز پاسخ خود را تشدید خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «فوزی برهوم» سخنگوی جنبش حماس گفت، فلسطینی‌ها بر سر حقوق خود چانه‌زنی نمی‌کنند و آن را با تمام قدرت خواهند گرفت.

وی به شبکه «الجزیره» گفت: اگر مقاومت  فلسطین به تجاوزهای رژیم اشغالگر به مسجدالاقصی پاسخ نمی‌داد شهرک‌نشینان به آن یورش می‌بردند، ما شهدای هتک حرمت این مسجد بودیم و دیگر کسی نبود که داخل آن نماز بخواند.

برهوم ضمن اعلام اینکه جهان جز به قدرت احترام نمی‌گذارد، افزود، حماس نقاظ ضعف و شکنندگی رژیم اشغالگر را بخوبی می‌شناسد و می‌داند چگونه با آن برخورد کند.

وی ادامه داد، ضربه موشکی مقاومت فلسطین به تل‌آویو در نوع خود بزرگترین ضربه تا کنون بود و این عملیات، قدرت مقاومت را نشان داد قدرتی که تل‌آویو آن را ندیده بود.

برهوم هشدار داد در صورتی که رژیم اشغالگر به حملات خود بیفزاید مقاومت فلسطین نیز پاسخ خود را تشدید خواهد کرد.

وی افزود، میانجی‌گری‌ها و تماس‌های همیشگی از طرف مصر، سازمان ملل، ترکیه و قطر برای آتش‌بس و تفاهم وجود داشته اما در نهایت به عدم پایبندی رژیم اشغالگر به این تفاهمها ختم شده است.

برهوم در پایان گفت، معادله بمباران شهر در مقابل بمباران شهر پابرجاست و باعث سردرگمی رژیم صهیونیستی شده و این رژیم در باتلاقی افتاده که توانایی خروج از آن را ندارد.

رژیم صهیونیستی اعلام کرده که مقاومت در سه روز اخیر حدود هزار موشک به سمت فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

انتهای پیام/ص

نظر شما