شناسهٔ خبر: 47187022 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

«کشاورز» در یک قدمی نیمکت تیم ملی فوتسال

تهران- ایرنا- کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال به زودی به عنوان مربی این تیم معرفی خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، تیم ملی فوتسال امسال سال بسیار سختی را پیش رو دارد و باید خود را برای حضور قدرتمند در جام جهانی که به میزبانی لیتوانی برگزار می‌شود، آماده کند. 

«سید محمد ناظم‌الشریعه» سرمربی تیم ملی فوتسال قصد دارد تا کادرفنی خود را تکمیل کند و از یکی دیگر از افراد مطرح فوتسال کشورمان در تیم ملی استفاده کند. پیش از این محمدرضا حیدریان نیز به نظر سرمربی تیم ملی به کادرفنی اضافه شده بود.  

«محمد کشاورز» که امسال به عنوان سرمربی تیم فوتسال راگا تهران فعالیت می‌کرد،‌ حالا گزینه اصلی مربیگری در تیم ملی به شمار می‌رود. او در گفت و گویی کوتاه با ایرنا، این موضوع را تایید کرد.  

مرد سال ۲۰۱۱ فوتسال آسیا در این فصل سال اول مربیگری خود را تجربه کرد و توانست عملکرد خوبی با راگای تازه به لیگ برتر آمده، داشته باشد. با توجه به سابقه بسیار زیاد کشاورز در تیم ملی، او می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای این پست باشد چرا که بدون شک ارتباط کشاورز با دیگر بازیکنان تیم ملی بسیار خوب است و همین موضوع باعث می‌شود تا صمیمیت میان کادر فنی و بازیکنان بیشتر از قبل شود. او چندین سال به عنوان کاپیتان در تیم ملی حضور داشت و توانست افتخارات زیادی برای کشورمان کسب کند. 

ناظم‌الشریعه با این انتخاب بار دیگر نشان داد انتخاب‌های هوشمندانه‌ای برای تیم ملی دارد. او با انتخاب حیدریان و کشاورز به عنوان مربی تیم ملی، نشان داد که می‌خواهد از نفرات با اخلاق و فنی در این رشته استفاده کند تا تیم ملی در جام جهانی با تمام توان حضور یابد و باری دیگر افتخار آفرینی کند.  

به گزارش ایرنا، مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۱ از ۲۱ شهریور تا ۱۲ مهر ماه ۱۴۰۰ در لیتوانی برگزار می‌شود. در دوره گذشته این رقابت‌ها تیم‌های ملی آرژانتین، روسیه و ایران موفق شدند به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم قرار بگیرند.  

    

نظر شما