شناسهٔ خبر: 47186640 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان خبر داد

برگزاری نماز عید فطر در تمام مساجد و حسینیه های گیلان

الهه ابراهیمی

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی اسلامی گیلان با بیان اینکه نماز عید سعید فطر با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در سراسر استان گیلان برگزار می‌شود، گفت: نماز عید سعید فطر با رعایت فاصله فیزیکی در تمامی مساجد و حسینه های استان گیلان برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام سعید مهدوی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان قرار داریم، اظهار کرد: در صورت مساعد بودن شرایط جوی نماز عید سعید فطر در فضای باز در سراسر استان با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه نماز عید فطر حسن ختام ضیافت الهی و مهمانی خداست افزود: امت اسلام به شکرانه یک ماه چشیدن طمع بندگی و عبودیت با سیام و امساک از محرمات و خوردن و آشامیدن ها در روز بزرگ الهی فطر جشن سپاس خواهند داشت.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی اسلامی گیلان با بیان اینکه نماز عید سعید فطر با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در سراسر استان گیلان برگزار می‌شود، گفت: نماز عید سعید فطر با رعایت فاصله فیزیکی در تمامی مساجد و حسینه های استان گیلان برگزار می شود.

وی  خاطرنشان کرد: مؤمنان روزه دار برای خواندن نماز و در راستای عمل به توصیه‌های بهداشتی باید سجاده و مهر با خود به همراه داشته باشند.

حجت الاسلام مهدوی ادامه داد: نماز عید سعید فطر در مرکز استان به امامت آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان در مصلی رشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

نظر شما