شناسهٔ خبر: 47186418 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر کل ارشاد گیلان:

ایجاد شور انتخاباتی اولویت و رسالت همه مسئولان است

رشت- مدیرکل ارشاد گیلان با اشاره به اینکه ایجاد شور انتخاباتی اولویت و رسالت همه مسئولان است، گفت: برگزاری انتخابات پرشور آبروی نظام را حفظ و تقویت خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، فیروز فاضلی عصر چهارشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان گیلان با اشاره به اینکه این جلسه به منظور هماهنگی بیشتر برای انجام درست وظایف این شورا در این برهه زمانی است، اظهار کرد: سخنرانی روز گذشته مقام معظم رهبری برای همه مسئولان فصل الخطاب است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر مهم‌ترین اولویت و رسالت همه مسئولان فراهم کردن زمینه‌های حضوری حداکثری مردم و شور انتخاباتی را در جامعه است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد گیلان با تأکید بر اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برای تقویت نظام، مردم سالاری دینی و انتشار امید در جامعه مهم و ضروری است، گفت: یکی از مطالبی که از سوی مقام معظم رهبری به آن اشاره شد این بوده که باید پر امید باشیم.

وی با اشاره به اینکه اولویت نخست از دیدگاه رهبری در انتخابات حضوری حداکثری مردم است، اضافه کرد: اولویت بعدی از دیدگاه مقام معظم رهبری انتخاب فرد اصلح برای اداره امور کشور است.

فاضلی با بیان اینکه رقابت‌های که در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و سایر عرصه‌ها که در داخل نظام انجام می‌شود به موضوع ساختار برمی گردد، گفت: خارج از این موضوع هر آنچه که برای آن رقابت می‌کنیم بحث تقابل مد نظر است.

وی با اشاره به اینکه هر فردی دارای سلایق و علایق خاصی است، تصریح کرد: این بدان معنا است که داخل نظام حضور داشته و ساختار نظام نیز از سوی همین افراد طراحی و اجرایی می‌شود.

مدیرکل ارشاد گیلان با بیان اینکه باید برنامه ریزی های لازم در سطح استان برای ایجاد شور انتخابات انجام گرفته و در دستور کار قرار گیرد، گفت: همه افراد جامعه به وجود مشکلات، کمبودها و نواقص واقف هستند اما امروز صحبت از مشکلات جایز نبوده و باید آبروی نظام و همه ارکان آن به هم گره خورده لذا باید تنها به فکر آبروی نظام باشیم.

نظر شما