شناسهٔ خبر: 47186075 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

مدیرکل امور مشترک فدراسیون های ورزشی: انتخابات شش فدراسیون تا پایان دولت دوازدهم تعیین تکلیف می شوند

مدیرکل امور مشترک فدراسیون های ورزشی با تاکید بر انجام انتخابات شش فدراسیون ورزشی که موعد چهار ساله آنها به اتمام رسیده است از برگزاری مجامع سالیانه آنها تا پایان فعالیت دولت دوازدهم خبر داد .

صاحب‌خبر -
علیرضا خسروی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اهمیت برگزاری انتخابات فدراسیون های ورزشی در موعد مقرر را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد : انتخابات سه فدراسیون شطرنج ، دوچرخه سواری و ورزش زورخانه ای و پهلوانی خردادماه و انتخابات فدراسیون های اسکیت ، تیراندازی و ژیمناستیک هم در تیرماه برگزار می شود و هر شش فدراسیون تعیین تکلیف می شوند .
مدیرکل امور مشترک فدراسیون ها اهمیت مجامع سالیانه را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: مجامع عمومی سالیانه فدراسیون ها در دستور کار قرار گرفته و برنامه ریزی های لازم برای انجام ان تحقق یافته است و از شنبه ٢٥ اردیبهشت ماه مجامع سالیانه را آغاز می کنیم و تا پایان تیرماه و قبل از پایان فعالیت دولت دوازدهم به پایان می رسانیم .
وی ادامه داد : مجامع سالیانه با هدف حسابرسی ، گزازش بازرسی و خزانه دار فدراسیون از سال ٩٩ و تصویب تقویم سال ١٤٠٠ برگزار خواهد شد و شش فدراسیونی که قرار است مجامع آنها نیز تا پایان دولت انجام شود، در همان روز برگزاری انتخابات و در نوبت عصر مجامع سالیانه آنها هم برگزار می شود .
علیرضا خسروی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری گفت : آنچه مسلم است هدف ما حضور پرشور مردم پای صندوقهای رای است و در این بین به فدراسیون ها ابلاغ کردیم که از تمامی ورزشکاران ، داوران ، مربیان ، پیشکسوتان و قهرمانان خود که از گروه های مرجع در جامعه محسوب می شوند ، ضمن حضور در انتخابات مردم را هم مثل گذشته برای حضور حداکثری در انتخابات تشویق کنند .

نظر شما