شناسهٔ خبر: 47185586 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل کمیته امداد خوزستان خبر داد؛

حامی دار شدن ایتام در خوزستان/ ۲۵ هزار یتیم در استان وجود دارد

اهواز- مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: در این استان حدود ۲۵ هزار یتیم وجود دارد که با تفاهم‌نامه منعقد شده همه ایتام خوزستانی حداقل یک حامی خواهند داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، جمال شیبه پیش از ظهر امروز چهارشنبه در مراسم توزیع ۶ هزار بسته غذایی بین نیازمندان (از سوی بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی‌عصر عج خوزستان و کمیته امداد این استان) اظهار کرد: تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری در سال گذشته درباره رزمایش کمک‌های مؤمنانه و تأکید ایشان در ابتدای ماه مبارک رمضان باعث شد تا این رزمایش به صورت یک حرکت عظیم در کشور شکل بگیرد و امسال نیز توسعه پیدا کند.

وی افزود: با این فرمان مقام معظم رهبری همه مجموعه‌هایی که در خصوص محرومیت‌زدایی فعالیت دارند، در کنار هم قرار گرفتند و با همبستگی و همدلی قشنگ و البته با تأثیرگذاری بیشتر فعالیت‌های خود را انجام دادند.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان با اشاره به توزیع ۱۷۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان این استان، تصریح کرد: کمیته امداد این استان در ابتدای ماه مبارک رمضان و در مرحله سوم پویش ایران همدل برای پخت و توزیع یک میلیون پُرس غذای گرم بین نیازمندان برنامه‌ریزی کرد.

شیبه ادامه داد: تمام این هدف‌گذاری‌ها با همکاری بسیج سازندگی، گروه‌های جهادی سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) و دیگر خیران و نیک‌اندیشان خوزستان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه پنج هزار بسته غذایی با همکاری بسیج سازندگی در نیمه ماه مبارک رمضان به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) در مصلای اهواز میان نیازمندان توزیع شد، گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون با مشارکت گروه‌های جهادی، مجموعه‌های مختلف بسیج و سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان در سطح این استان حدود ۹۰ هزار پُرس غذای گرم توزیع شده است؛ همچنین ۳۰ هزار بسته معیشتی با مشارکت این نیروهای مخلص در میان مردم نیازمند خوزستان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان با اعلام اینکه امروز نیز ۶ هزار بسته غذایی بین نیازمندان توزیع می‌شود، عنوان کرد: در طرح اکرام ایتام نیز سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان همکاری خوبی را داشته است.

شیبه اضافه کرد: در این استان حدود ۲۵ هزار یتیم وجود دارد که با تفاهم‌نامه منعقد شده تا پایان ماه مبارک رمضان همه ایتام خوزستانی حداقل یک حامی خواهند داشت که این اتفاق به برکت این روزها و اخلاص و همت پایگاه‌های مقاومت بسیج محقق شد چون هر بسیجی به یک امدادگر الهی برای جذب حامی برای ایتام استان تبدیل شد.

وی گفت: به مشارکت خیلی خوب با سپاه و بسیج استان خوزستان به خصوص در زمینه حامی یابی برای ایتام و در حوزه ساخت و مرمت مسکن نیازمندان داریم.

نظر شما