شناسهٔ خبر: 47172174 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توزیع بیش از ۱۰ هزار سبد معیشتی بین مددجویان بهزیستی سیستان و بلوچستان

معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۱۰ هزار سبد معیشتی در ایام ماه مبارک رمضان بین مددجویان بهزیستی استان توزیع شده است.

صاحب‌خبر -

علی افشاری مقدم معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  با اشاره به تداوم کمک‌های مومنانه به افراد تحت پوشش بهزیستی توسط نیرو‌های جهادی و خیران استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون تعداد ۱۰ هزار و ۷۰۵ سبد معیشتی توسط نیرو‌های جهادی و خیران استان بین مددجویان تحت پوشش بهزیستی سیستان و بلوچستان توزیع شده است.

معاون هماهنگی موسسات غیردولتی، مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی سیستان و بلوچستان افزود: همچنین تعداد دو هزار و ۹۵۰ پرس غذا برای نیازمندان تحت پوشش بهزیستی توسط همین گروه‌ها تأمین و با برنامه‌ریزی دقیق توزیع شده است.

او ادامه داد: علاوه بر این‌ها تهیه اقلام بهداشتی به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برای مراکز تحت پوشش بهزیستی صورت گرفته که تمامی این اقدامات با همکاری همکاران ما در مشارکت مردمی استان و "مراکز مثبت زندگی" انجام شده است. مراکز مثبت زندگی مراکز خصوصی کوچکی هستند که ۲۲ خدمت سازمان بهزیستی را ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/ع

نظر شما