شناسهٔ خبر: 47124788 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حاشیه‌های قبل از دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در اصفهان

اصفهان- ایرنا- دیدار تیم های فوتبال سپاهان و پرسپولیس قبل از آغاز بازی مقابل هتل محل استقرار این تیمها با حاشیه هایی همراه بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های سپاهان و پرسپولیس از معوقه هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال کشوراز ساعت ۲۰:۲۵ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان آغاز شد که با حاشیه هایی رو به رو بود.

تعداد اندکی از هواداران منتسب به تیم سپاهان با تجمع مقابل هتل تیم پرسپولیس،  علیه این تیم شعارهایی سردادند.

کلیپی در این ارتباط مبنی بر سردادن شعار علیه تیم پرسپولیس در شبکه های اجتماعی در حال انتشار است.

همچنین تعدادی از هوادار باشگاه پرسپولیس در مقابل هتل اسکان این تیم حضور یافتند و به تشویق بازیکنان قرمزپوش پرداختند.

افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس در مقابل احساسات هواداران عکس العمل نشان داد و با حضور دربین آنان گفت: از همه شما تشکر می کنم که برای تشویق تیم تان در این مکان حضور یافتند.

وی افزود: به دلیل بیماری کرونا بازیکنان نمی توانند در میان شما حضور یابند و شما نیز بیماری را جدی بگیرد و مراقب سلامتی خود باشید.

هواداران سپاهان نیز قبل از آغاز این دیدار با حضور در مقابل هتل تیمشان به تشویق کادرفی و بازیکنان تیمشان پرداختند و که علیرضا مرزبان مربی تیم به احساسات آنان با تکان دادن دست واکنش نشان داد.

افتتاح موزه‌ای با اهدای هدیه ویژه سید مهدی سیدصالحی بازیکن سابق سپاهان از جمله برنامه های باشگاه سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان است.

 رقابت این دو تیم برای کسب عنوان قهرمانی و جایگاه تیم‌ها در جدول بر حساسیت این دیدار افزوده است.

«یحیی‌گل محمدی» سرمربی پرسپولیس برای این دیدار از ترکیب زیر استفاده کرد:

حامد لک، محمد حسین کنعانی زادگان، سیدجلال حسینی، سیامک‌ نعمتی، وحید امیری، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه، مهدی ترابی، احسان پهلوان و شهریار مغانلو

نظر شما