شناسهٔ خبر: 47102740 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نقش برجسته بسیج سازندگی در محرومیت‌زدایی/ ۲۰۰ پروژه عمرانی در کمتر از ۲ ماه در گلستان ساخته شد

گروه استان‌ها- جانشین سپاه نینوای گلستان گفت: بسیج سازندگی در امر محرومیت‌زدایی و خدمت رسانی به مردم نقش برجسته‌ای دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  گرگان، سرهنگ پاسدار سید موسی حسینی عصر امروز در همایش جهادگران بسیج سازندگی در استان اظهار داشت: بسیج یکی از برکات انقلاب اسلامی بوده و بسیج سازندگی مولود مقدس آن است.

وی گفت: بسیج در دنیا نظیر ندارد، ممکن است در دنیا تشکل‌هایی و اتفاقات مردمی صورت بگیرد اما قابل قیاس با بسیج ما نیست چون روحیه جهادی و روحیه انقلابی و خستگی ناپذیری ما را ندارند.

جانشین سپاه نینوای استان خاطرنشان کرد: در دل بسیج با فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، بسیج سازندگی تشکیل شد که این سازمان یکی از الطاف خداوند و برکات انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که امروز به نماد مجاهدت و خدمت به مردم در سازندگی و محرومیت‌زدایی تبدیل شده است.

وی بیان داشت: بسیج سازندگی مولود مبارک و بستر امید آفرینی در جامعه است که کارهای سخت و ناممکن را به ممکن تبدیل می‌کند. در همین مبارزه با ویروس کرونا یا همین 200 پروژه محرومیت زدایی که کمتر از 2 ماه به اتمام رسید، می‌توان مجاهدت بسیج سازندگی را ببینیم.

حسینی گفت: بسیج سازندگی در همه عرصه‌ها  کارنامه پر افتخاری دارد و در مأموریت‌هایی که به آن محول شده، خوش درخشیده و در امر محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم نقش برجسته‌ای داشته است.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی در عرصه اقتصاد مقاومتی با ایجاد صندوق ‌های قرض الحسنه و اشتغالزایی و تولید مایع امید آفرینی در جامعه ایجاد کردند و در امر جهیزیه، کمک مومنانه، طرح شهید سلیمانی و غیره کمک رسان و کنار مردم بودند.

جانشین سپاه نینوای استان اظهار داشت: بسیج سازندگی استان آن گونه که باید در امر رسانه‌ای خوب عمل نکرده است. رسانه بسیج سازندگی باید گزارش خبری مستند از همه اقدامات و خدماتی که انجام می‌دهد به اطلاع مردم برساند تا دشمن بذر نا امیدی نپاشد.

انتهای پیام/581/ ز

نظر شما