شناسهٔ خبر: 47099297 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

میلاد کمندانی، هافبک نساجی مازندران، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

هر بازی برای نساجی حکم فینال را دارد/ ساکت الهامی مربی بادانشی است/ به خاطر نادرخان دست‌نشان هم شده تیم را در لیگ نگه می‌داریم

هافبک نساجی مازندران می‌گوید: ان‌شاءالله از این به بعد در بازی‌های باقی‌مانده بتوانیم نتیجه مطلوبی کسب کنیم چراکه هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و اصلاً نباید هیچ امتیازی را از دست بدهیم.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| ترنم کشاورز- میلاد کمندانی در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین در خصوص شرایط تمرینی تیمش گفت: خداراشکر شرایط تمرینی تیم‌مان خیلی خوب است. همه چیز به بهترین شکل ممکن پیش می‌رود. ولی تعدادی از بازیکنان‌مان برای بازی روز شنبه مصدوم و محروم هستند. همگی تلاش می‌کنیم در غیاب آنها بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و دست پر از رفسنجان برگردیم.

 

او در واکنش به این موضوع که نیمکت نساجی از ابتدای فصل دستخوش تغییرات زیادی شده و چندین بار کادر فنی و سرمربی‌اش تغییر کرده گفت: متاسفانه تیم ما از ابتدای فصل تغییرات زیادی به خود دیده، به هر حال این تغییرات در هر جایی رخ بدهد اصلاً جالب نیست و تمرکز بازیکنان را به هم می‌زند. البته خداراشکر از زمان آمدن آقای الهامی توانسته‌ایم 2 بازی را در لیگ ببریم، ولی متاسفانه در بازی پرسپولیس و سپاهان نتوانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم. ان‌شاءالله از این به بعد در بازی‌های باقی‌مانده بتوانیم نتیجه مطلوبی کسب کنیم چراکه هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و اصلاً نباید هیچ امتیازی را از دست بدهیم.

 

هافبک نساجی در مورد درگذشت نادر دست‌نشان، پیشکسوت این باشگاه، گفت: قبل از بازی با پرسپولیس بود که ما متوجه شدیم نادرخان عزیز به رحمت خدا رفته‌اند. واقعاً همگی‌مان خیلی ناراحت شدیم. از همان روز هم‌قسم شدیم که به خاطر نادرخان هم که شده در تمامی بازی‌ها از جان و دل مایه بگذاریم، نساجی را در لیگ نگه داریم و آن را به جایگاه واقعی‌اش برگردانیم. امیدوارم در راه هدف‌مان سربلند باشیم تا شرمنده آقانادر و هواداران عزیز نساجی نشویم.

 

کمندانی در مورد همکاری با ساکت الهامی توضیح داد: آقای الهامی مربی بادانشی هستند. خداراشکر از زمانی که مربی ما شده‌اند خیلی چیزها از ایشان یاد گرفتم. واقعاً باعث افتخارم است که شاگردشان هستم. امیدوارم بتوانم وظایفم را به درستی انجام دهم و برای تیمم مثمر ثمر باشم.

 

بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص عملکرد بازیکنان این تیم در بازی‌های آسیایی و در پاسخ به این سوال که آیا سرخپوشان می‌توانند امسال به عنوان قهرمانی آسیا دست پیدا کنند گفت: به نظرم پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی در بازی‌های آسیایی داشت و مثل همیشه باعث افتخار کشور شد. امیدوارم در ادامه راه پرسپولیس و سایر نماینده‌های فوتبال ایران بتوانند با عملکرد مطلوب‌شان دل مردم را شاد کنند. عمیقاً معتقدم که شاگردان آقای گل‌محمدی می‌توانند به عنوان قهرمانی آسیا دست پیدا کنند چراکه پرسپولیس تیم خیلی باکیفیت و منسجمی است و همیشه بهترینش را در زمین به نمایش می‌گذارد. برای تمامی بازیکنان کادرفنی باشگاه بزرگ پرسپولیس و هوادارانش آرزوی موفقیت‌‌های روزافزون می‌کنم.

 

هافبک نساجی مازندران در آخر دربازه بازی بعدی تیمش مقابل مس رفسنجان گفت: بازی بسیار سختی در پیش داریم. مس رفسنجان تیم بسیار یکدستی است و کادر فنی خیلی خوبی دارد. امیدوارم بتوانیم بازی قابل قبولی ارائه دهیم و دست پر از رفسنجان برگردیم. همان‌طور که گفتم، 9 بازی برای ما در لیگ باقی مانده که تمامی آنها برایمان حکم فینال را دارد. به نظرم یکی از سخت‌ترین آنها هم شنبه برابر مس رفسنجان است. امیدوارم بتوانیم خیلی خوب کار کنیم و سه امتیاز دیدار را به دست بیاوریم.

 

نظر شما