شناسهٔ خبر: 47085045 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تیم‌های ارزیاب جمعیت هلال احمر کردستان به مناطق زلزله‌زده اعزام شدند

سنندج - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: در پی وقوع زلزله ۴.۴ ریشتری در حوالی شویشه، تیم‌های ارزیاب جمعیت هلال احمر استان در شهرهای سنندج و سروآباد به روستاهای این منطقه اعزام شدند.

صاحب‌خبر -

پیام جلالی بامداد شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به اعزام تیم‌های ارزیاب جمعیت هلال استان از شهرهای سنندج و سروآباد به مناطق زلزله زده شویشه اشاره و اظهار داشت: تاکنون در روستاهای بزرگ بخش مرکزی سروآباد هیچگونه گزارشی مبنی بر خسارات احتمالی گزارش نشده است.

وی افزود: تیم‌های عملیاتی شهرهای مریوان، سروآباد، دیواندره و سنندج در آماده باش کامل هستند و در صورت نیاز به این مناطق امدادرسانی انجام خواهد شد.

محمد فلاحی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان گفت: طبق آخرین گزارش‌ها یک باب واحد مسکونی در روستای پایگلان سروآباد بر اثر زلزله ۴.۴ ریشتری شهر شویشه(توابع سنندج) تخریب شده است.

به گزارش ایرنا، ساعت ۱۸ دقیقه و ۴۴ ثانیه بامداد شنبه ۱۸ اردیبهشت، حوالی شهر شویشه از توابع سنندج را لرزاند. این زمین لرزه در موقعیت طول جغرافیایی ۴۶.۶ و عرض جغرافیایی ۳۵.۲۱ و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین روی داد.

این زمین لرزه در ۱۷ کیلومتری شهر شویشه(از توابع سنندج)، ۲۴ کیلومتری سروآباد و ۳۷ کیلومتری سنندج و ۱۰۶ کیلومتری کرمانشاه اتفاق افتاد.

این زلزله در شهرهای سنندج، سروآباد و مریوان احساس شد.

شهر شویشه در ۴۵ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

برچسب‌ها:

نظر شما