شناسهٔ خبر: 47084523 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

آزاده نامداری در آخرین صوت به جا مانده اش چه گفته است؟ / قصد انتقام ندارم + فیلم

حوادث رکنا: آزاده نامداری در آخرین صوت منتشر شده از او چه حرف هایی بیان کرده است؟

صاحب‌خبر -

به گزارش رکنا، در صوتی که اخیرا از از آزاده نامداری در فضای منتشر شده است، حرف های او چند روز قبل از فوتش در گفتگو با دوستش شنیده می شود.

آزاده نامداری مجری و چهره شناخته شده صدا و سیما بود که ششم فروردین امسال در خانه خودش به کام مرگ فرو رفت.جسد آزاده نامداری در حالی کشف شد که در دقایق اولیه بعد از کشف جسد اعلام شده بود قریب به 48 ساعت از مرگ او می گذرد.

رسیدگی به پرونده مرگ مشکوک آزاده نامداری در جریان رسیدگی قضایی قرار گرفت و با توجه به اعلام مصرف بی رویه قرص قبل از مرگ، اولین و پررنگ ترین فرضیه ای که برای مرگ آزاده نامداری مطرح شد، فرضیه خودکشی بود.اما هنوز هم علت علمی و دقیقی برای مرگ آزاده نامداری اعلام نشده است.

آزاده نامداری در آخرین صوت چه گفت؟

آزاده نامداری در آخرین صدایی که از او به یادگار مانده است می گوید:«قدیم به من گفتی بیا مصاحبه کن و می خواستی با نگاه اجتماعی مصاحبه را با من مطرح کنی. من از مصاحبه فراری بودم چون به لحاظ روحی خیلی اذیت شده بودم که بخش عمده ای از این اذیت به دلیل همین مصاحبه ها بود. اما حالا می خواهم مصاحبه کنم. می خواهم بخندم و حرف های خوب بزنم. نمی خواهم بنالم و از معضلات حرفی بزنم.

می خواهم با گریم خوب تصویری خوشایند از من در ذهن مردم باقی بماند. مدتی است درصفحه شخصی ام از من می پرسند که باردار هستم؟ می گویند چاق شده ام! به هر حال ممکن است نسبت به ده سال قبل چاق تر شده باشم چون الان یک فرزند دارم. می خواهم با شوخی در مورد همه این مسائل حرف بزنم.تا تصویر یک آدم خندون با لباسی خوشگل و گریم قشنگ در ذهن مردم بماند. می خواهم مثل یک دختر خوشحال حرف های بامزه بزنم. دیگر با گذشته ارتباط ندارم. قصد انتقام از کسی ندارم و زندگی الانم برایم اهمیت دارد.» آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
2 2

نظر شما