شناسهٔ خبر: 47084112 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرماندار ویژه دزفول:

نامگذاری روز قدس توسط امام راحل به گسترش بیداری اسلامی در منطقه کمک کرد

فرهمندپور گفت: با گذشت سال ها از رحلت امام اما تعیین استراتژی در خصوص گسترش انقلاب امروز با نگاه راهبردی رهبر تکمیل می شود و‌ بیداری اسلامی امروز در کشورهای مختلف نظیر یمن و لیبی برگرفته از همان نگاه راهبردی به روز قدس توسط امام خمینی (ره) است.

صاحب‌خبر -

«علی فرهمندپور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول، با اشاره به فرا رسیدن روز قدس اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی امسال گرامیداشت روز قدس متفاوت از سال‌های گذشته برگزار شد.

 

فرماندار ویژه دزفول افزود: در این راستا در شهرستان دزفول، ضمن برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی، خیابان اصلی دزفول که در سال های گذشته محل راهپیمایی روز قدس بود روز مجهز به بلندگو شده و شعارها و سرودهای انقلابی متناسب با این روز پخش شد.

 

وی اضافه کرد: وقتی می گوییم امام خمینی (ره) معمار انقلاب است معنی معمار در روز قدس تجلی پیدا می کند و می بینیم ایشان با نشان دادن نقشه راه، نگاهی عمیق و کامل نسبت به انقلاب داشته است.

 

فرهمندپور تصریح کرد: با گذشت سال ها از رحلت امام اما تعیین استراتژی در خصوص گسترش انقلاب امروز با نگاه راهبردی رهبر تکمیل می شود و‌ بیداری اسلامی امروز در کشورهای مختلف نظیر یمن و لیبی برگرفته از همان نگاه راهبردی به روز قدس توسط امام خمینی (ره) است.

 

وی ابراز کرد: همانگونه که امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب بارها فرموده‌اند قدس فقط مربوط به فلسطین و مردم این کشور نیست بلکه متعلق به تمام جهان اسلام است.

 

فرماندار دزفول یاد آور شد: این نگاه راهبردی در دوران دفاع مقدس نیز نمایان شد و موضوع مقاومت و پایداری مردم دزفول نیز برگرفته از همان نگاه راهبردی امام و رهبری است لذا اهمیت روز قدس و فلسطین را برای حتی کسانی که فرسنگ ها از این منطقه فاصله دارند را با اهمیت می کند.

پایان پیام/589

نظر شما