شناسهٔ خبر: 47084032 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

رزمایش کمک مومنانه، هنر ملت ایران را به رخ دشمن کشید

حجت الاسلام نوفرستی گفت: رزمایش کمک مومنانه، حس انسان دوستی و هنر ملت ایران را به رخ دشمنان کشیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «غلامحسین نوفرستی» شامگاه (۱۷ اردیبهشت) در مراسم دومین رزمایش کمک مومنانه کارکنان شرکت کویر تایر اظهار کرد: یکی از فلسفه‌های روزه در مبارک رمضان همدردی با محرومان و دستگیری از نیازمندان و یاد گرسنگی و تشنگی قیامت است.

 

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه پیوند عمیق بین مومنین یکی از زیبایی ها دین است، گفت: پیوند امت با ولایت در اطاعت پذیری آنان در برابر فرامین رهبر معظم انقلاب است.

 

وی با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه هنر ولایت است، ادامه داد: در این دنیای که سرشار از تبعیض و ظلم است مقام عظمای ولایت تحت عنوان رزمایش کمک مومنانه، حس انسان دوستی و هنر ملت ایران را به رخ دشمنان کشیده است.

 

حجت الاسلام نوفرستی افزود: در شرایط سختی و رنج، تمام مردم ایران همچون دوران هشت سال دفاع مقدس کنار هم قرار می گیرند و با هم بودن و اتحاد و انسجام را به نمایش می گذارند.

 

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به روز جهانی قدس، اظهار کرد: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس از سوی امام خمینی (ره) تدبیر و هنر ولایت برای اتحاد و انسجام بیشتر مسلمانان حول اولین قبله است.

 

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب امروز در نطق تلویزیونی خود به‌ مناسبت روز جهانی قدس فرمودند که صهیونیست‌ها فلسطین غصب ‌شده را از روز اوّل به یک پایگاه تروریسم تبدیل کرده‌اند. اسرائیل نه یک کشور که یک پادگان تروریستی علیه ملّت فلسطین و دیگر ملّت‌های مسلمان است

 

حجت الاسلام نوفرستی در پایان گفت: هر روز شکست مفتضحانه امریکا و اسرائیل و توانمندی و اقتدار امت اسلامی را در سطح جهان و منطقه شاهد هستیم.

پایان پیام/375

نظر شما