شناسهٔ خبر: 47084031 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی:

رژیم اسرائیل در مسیر نابودی قرار گرفته است

آوایی گفت: رژیم صهیونیستی هر ساله ضعیف تر از گذشته می شود که این ها نشان از در مسیر نابودی قرار گرفتن این رژیم است.

صاحب‌خبر -

«سید احمد آوایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول، ضمن گرامیداشت روز قدس اظهار کرد: رژیم صهیونیستی هر ساله ضعیف تر از گذشته می شود که این ها نشان از در مسیر نابودی قرار گرفتن این رژیم است.

 

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توصیه حضرت امام راحل به یاسر عرفات، رئیس سابق تشکیلات خودگردان افزود: امام به دولت فلسطین توصیه کرد برای پیروزی در مقابل اشغالگری راه انقلاب ایران را در پیش بگیرد که متاسفانه عرفات این توصیه را جدی نگرفت و شکست خورد.

 

وی در خصوص جمله امام (ره) مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی باید از صحنه جهانی محو شود تصریح کرد: پس از بیان این جمله از سوی امام بسیاری از کشورها نسبت به این موضوع اعتراض کردند که ایران قرار است به اسرائیل حمله کند اما اظهارات مقام معظم رهبری باعث شد تا کشورها و مجامع بین المللی در این خصوص سکوت کنند.

 

آوایی اضافه کرد: رهبری اعلام کرد مردم فلسطین باید رفراندوم برگزار کنند و پس از محاکمه اشغالگران و کسانی که دستشان به خون کوذکان، مردان و زنان بی گناه آلوده است دولتی برگرفته از مردم فلسطین که متشکل از همه ادیان هستند شکل بگیرد.

 

وی ابراز کرد: وقتی می گوییم رژیم صهیونیستی باید از صحنه روزگار محو شود یعنی اشغالگری، کودک کشی و دیکتاتوری این رژیم باید در منطقه از بین برود و مردم فلسطین به سرزمین های خود بازگردند و در خصوص آینده خود تصمیم گیری کنند و تشکیل دولت دهند.

 

نماینده مردم دزفول با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در حال ضعیف تر شدن است عنوان کرد: ظلم و ستم باقی نمی ماند و این رژیم هر روز ضعیف تر می شود و در جنگ ۳۳ روزه با لبنان، حزب الله بدون پشتوانه ارتش و دولت لبنان، رژیم صهیونیستی را از سرزمین های جنوب لبنان بیرون راند.

 

وی قدرت نظامی اسرائیل را بر پایه حملات هوایی دانست و یاد آور شد: رژیم صهیونیستی یک رژیم ضعیف است که بر اساس بزن در رو‌ عمل می کند لذا اگر گروه های مختلف فلسطین متحد باشند به راحتی می توانند این رژیم را شکست داده و به اشغالگری پایان دهند.

 

پایان پیام/589

نظر شما