شناسهٔ خبر: 47083890 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد

افزایش قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۱۹ نفر

عیسی فتحی عیسی فتحی / عیسی فتحی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در این استان کهگیلویه و بویراحمد به ۶۱۹ نفر خبر داد.

صاحب‌خبر -

«پرویز یزدان‌پناه» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: هم اکنون ۴۰۸ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۱۷۸ نفر از این تعداد کرونا قطعی و ۲۵ نفر هم در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان(آی سی یو) هستند.
وی افزود: متاسفانه به علت افزایش روند مبتلایان طی ۲۴ ساعت گذشته، ۳ هم استانی دیگر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و شمار قربانیان این بیماری در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۱۹ نفر رسید.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: از مجموع مبتلایان به کرونا ویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای شیوع کروناویروس ۴۱ هزار و ۶۴۸ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
وی ادامه داد: از ۵۱۱ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج حدود ۳۰ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، گچساران، کهگیلویه و بهمئی بود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد: همچنین از ۱۲۴ نمونه رپید تست ۲۶ درصد موارد مثبت و عمدتا در شهرستان‌های کهگیلویه، بویراحمد و لنده هستند.
یزدان پناه بیان کرد: از مردم درخواست دارم رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی گرفته و از شرکت در تجمعات، دورهمی‌ها و حضور در مکان‌های شلوغ و پرخطر خودداری کرده و در صورت داشتن علایم بیماری کروناویروس به مراکز درمانی مراجعه کنند.
انتهای پیام

نظر شما