شناسهٔ خبر: 47083861 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

پرچم فلسطین به مناسبت "روز جهانی قدس" در گلباغ نماز رشت به اهتزاز درآمد

امروز در روز جهانی قدس، روز همبستگی با ملت مظلوم فلسطین با ندای الله اکبر و شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، پرچم فلسطین در گلباغ نماز رشت به اهتزاز درآمد.در این مراسم استاندار گیلان، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان و جمعی از مسئولان استانی و تعداد محدودی از مردم حضور داشتند.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| امروز در روز جهانی قدس، روز همبستگی با ملت مظلوم فلسطین با ندای الله اکبر و شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، پرچم فلسطین در گلباغ نماز رشت به اهتزاز درآمد.

 

در این مراسم استاندار گیلان، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان و جمعی از مسئولان استانی و تعداد محدودی از مردم حضور داشتند.

 

همچنین پرچم رژیم اشغالگر قدس و آمریکا هم به آتش کشیده شد.

 

این مراسم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

 

 

روز قدس رشت

راه ملت های آزاده، دفاع از مظلومان است


ارسلان زارع، استاندار گیلان در این مراسم روز جهانی قدس را احیاگر آرمان‌های مردم مظلوم فلسطین در بستر تقویت وحدت امت اسلام با تمامی آزادیخواهان جهان دانست و گفت: این حرکت آزادیخواهانه تا تحقق کامل آرمان مردم مظلوم فلسطین ادامه خواهد داشت.

 

او همچنین ابتکار نامگذاری روز جهانی قدس از سوی بنیانگذار کبیر و فقید جمهوری اسلامی ایران را مصداق ارائه الگویی از حاکمیت دین باور و مردم محور دانست و اظهار داشت: امروز جا دارد برخی از حکام منطقه‌ای که در خصوص دفاع از مردم مظلوم فلسطین با رژیم غاصب اسراییل مسامحه می‌کنند، عدالت خواهی و ظلم ستیزی ملت‌های بیدار را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند.

 

استاندار گیلان تصریح کرد: عمال سرسپرده استکبار و صهیونیسم جهانی بدانند که راه ملت‌های آزاده، دفاع از مظلومان و وحدت حول قدس شریف است.

 

امروز همزمان با روز جهانی قدس؛ در برخی دیگر از شهر‌های گیلان هم، پرچم فلسطین به اهتزاز درآمد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما