شناسهٔ خبر: 47083822 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

خط دفاعی تراکتور و ماموریت تکرار رکورد آسیایی

تیم تراکتور برای کسب سهمیه در لیگ بیستم، نیاز به خط دفاعی مستحکم در ادامه مسابقات خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان تبریزی پس از صعود دلچسب از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اولین بازی خود را در مقابل پیکان برگزار خواهند کرد. تی‌تی‌ها که از 19 بازی، 26 امتیاز کسب کرده‌اند، برای صعود به جمع تیم‌های مدعی بالای جدول، باید در این بازی برنده شوند و در غیر این صورت کارشان برای ورود به جمع شش تیم بالای جدول سخت تر از قبل خواهد شد.

 

تراکتوری‌ها که هدف خود برای لیگ بیستم را کسب سهمیه لیگ قهرمانان قرار داده‌اند، در حالی به استقبال حریفان لیگ برتری خواهند رفت که در 19 بازی، آمار 17 گل خورده را ثبت کردند که برای تیمی مدعی آمار نامطلوبی محسوب می‌شود. نکته جالب این‌که تراکتوری‌ها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان تنها 3 گل خوردند و بهترین خط دفاعی منطقه غرب لقب گرفتند تا آماری به شدت متفاوت را ثبت کرده باشند.

 

 

محمدرضا اخباری دروازه‌بان سرخپوشان تبریزی در رقابت آسیایی عملکرد فوق العاده ای را از خود به جای گذاشت و حتی اشتباهات مدافعان هم در سایه درخشش او پنهان ماند اما مدافعان تراکتور نیز نمایش های بهتری را نسبت به مسابقات لیگ برتری داشتند و حالا تراکتور برای حفظ روند خوب، به چنین عملکردی نیاز خواهد داشت.

 

هادی محمدی و محمدرضا خانزاده دو مدافع وسط اصلی تراکتور هستند که باید شکنندگی و تزلزل قبلی را کنار بگذارند. این دو که جزو دفاع وسط های سرشناس فوتبال ایران هستند، در بازی‌های اخیر چند اشتباه عجیب مرتکب شدند اما همچنان انتخاب اول رسول خطیبی به حساب می‌آیند. در سمت راست میلاد فخرالدینی نقش آفرینی می‌کند اما در سمت چپ سه بازیکن آماده حضور در ترکیب اصلی هستند: «میثم تیموری، محمد مسلمی پور و ابوالفضل رزاق پور.»

 

اگر تراکتوری‌ها موفق شوند با میانگین گل خورده آسیایی شان لیگ برتر را به پایان برسانند، تا آخر فصل حداکثر باید 5 گل دیگر بخورند و با 22 گل کار را به اتمام برسانند که در این صورت آمار دفاعی شان نسبت به فصل گذشته بهتر خواهد بود.

 

برچسب‌ها:

نظر شما