شناسهٔ خبر: 47083673 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ دسته یک فوتبال؛

صعود هوادار به رده سوم؛ مس باز هم امتیاز از دست داد

تهران- ایرنا- بازیکنان تیم مس کرمان پس از کسب تساوی ناامیدکننده هفته گذشته برابر نود ارومیه، امشب نیز در هفته بیست و سوم لیگ آزادگان برابر خوشه طلایی شکست خوردند تا موقعیت شان در صدر جدول این رقابت ها به خطر بیافتد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا؛ شاگردان «محمد رضا مهاجری» که مدت هاست خود را به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر مطرح کرده و با توجه به دیدارهای باقی مانده پیش رو به این مهم نیز بسیار امیدوارند جمعه شب باز هم امتیاز از دست دادند تا صعود احتمالی و بی دردسر خود را از هم اکنون به اما و اگر بکشانند.

«وحید بیاتلو» و شاگردانش جمعه شب میزبان مس کرمان تیم صدر نشین بودند و با پیروزی یک بر صفر، سه امتیاز این دیدار را از آن خود کردند.

تنها گل این دیدار را «حسن مرادی فر» در دقیقه ۶۵ به ثمر رساند و برتری تیمش را رقم زد.

شاگردان مهاجری به رغم این شکست همچنان با ۴۲ امتیاز در صدر جدول این رقابت ها باقی می مانند اما با این تفاوت که ناکامی امشب شان فرصت نزدیک تر شدن به صدر را به  دیگر مدعیان، خواهد داد.

خوشه طلایی نیز با کسب این برد ارزشمند امتیاز خود را به ۳۳ امتیاز رساند و به رده ششم جدول صعود کرد.

در دیگر دیدار جمعه شب هوادار تهران که هفته گذشته بادران یکی از مدعیان کسب قهرمانی این لیگ را شکست داده بود امشب چوکا تالش را نیز از پیش رو برداشت و سه امتیاز دیگر به داشتههایش اضافه کرد.

شاگردان «رضا عنایتی»  با کسب پیروزی یک بر صفر امشب که تنها گلش را «یامین فلاح» به اشتباه درون دروازه خودی جای داد با خوش شانسی  ۳۷ امتیازی شدند و به طور موقت به رده سوم جدول صعود کردند.

شاگردان «مهدی پاشازاده» نیز که از این دیدار امتیازی بدست نیاوردند با ۲۳ امتیاز همچنان در رده شانزدهم جدول رده بندی این مسابقات باقی ماندند.

«محمدحسین مرادمند» و «بابک مرادی» بازیکنان استقلال تهران رقابت دو سرمربی استقلالی را از نزدیک تماشا کردند.

سایر دیدارهای این هفته فردا (شنبه) برگزار می شود.

در حال حاضر تیم های مس کرمان با ۴۲، استقلال خوزستان با ۳۷ و تفاضل گل یازده و هوادار تهران با ۳۷ امتیاز و تفاضل گل ۶ عناوین اول تا سوم جدول لیگ آزادگان را در تصاحب خود دارند.

تیم های چوکا، نود ارومیه و گل ریحان البرز نیز با ۲۳،۱۹ و ۱۵ امتیاز در قعر جدول رده بندی این رقابت ها قرار دارند.

نظر شما