شناسهٔ خبر: 47083632 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

هوادار 1 - چوکا تالش 0

لیگ یک/ جدال کاپیتان‌ها را عنایتی برد

جدال حساس دو تیم هوادار و چوکا در پایان با برتری میزبان خاتمه یافت تا آن‌ها با چند پله صعود موقتاً در جایگاه سوم جدول قرار بگیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های لیگ دسته یک از هفته 23 دو تیم هوادار و چوکای تالش در ورزشگاه الغدیر تهران در شرایطی به مصاف هم رفتند که دو تیم شرایط کاملاً متفاوتی را دنبال می‌کردند. از طرفی شاگردان رضا عنایتی به دنبال کسب هر سه امتیاز این بازی خانگی برای بازگشت به کورس مدعیان بودند و از سویی دیگر تالشی‌ها نیز برای فرار از سقوط به امتیازات این دیدار احتیاج مبرم داشتند. آن‌ها به همین منظور پس از برکناری علی لطیفی، هدایت تیم را به یک استقلالی دیگر یعنی مهدی پاشازاده سپردند تا او بتواند سهمیه این تیم ریشه‌دار استان گیلان را حفظ کند.


نیمه اول این بازی با میدان‌داری هواداری‌ها آغاز شد و آن‌ها قبل از دقیقه 20 توانستند به گل این دیدار دست پیدا کنند. در این صحنه یامین فلاح به‌اشتباه دروازه خودشان را باز کرد تا بنفش پوشان هوادار از حریف خود پیش بیفتند.

 


در نیمه دوم شاگردان مهدی پاشازاده که چیزی برای از دست دادن نمی‌دیدند بازی را در اختیار گرفتند، اما تا پایان این دیدار نتوانستند دروازه هوادار را باز کنند و به‌این‌ترتیب بازی با همان گل به خودی مواقع چوکا به پایان رسیدو سه امتیاز بسیار شیرین به حساب هوادار واریز شد. سه امتیازی که می تواند بازگشت این تیم رابه کورس مدعیان رقم بزند.

 


با این نتیجه هوادار از 23 بازی صاحب 37 امتیاز شد و تا رده سوم جدول رده‌بندی صعود کرد تا فردا به انتظار نتایج دو تیم بادران و فجر سپاسی بماند که در صورت عدم پیروزی آن‌ها در دیدار مقابل رقبایشان جایگاه سوم هوادار همچنان حفظ خواهد شد. اما چوکایی ها که می‌توانستند حتی تا جایگاه 14 جدول صعود کنند، با این شکست در پایان هفته 23 همچنان در رده 16 باقی می‌مانند، آن‌ها نیز فردا جدال تیم های پایین جدولی را دنبال خواهند کرد تا در صورت نتیجه‌گیری رایکا و قشقایی امیدشان به بقا در جدول حفظ شود.

 

نظر شما