شناسهٔ خبر: 47076476 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نجاتی: تعویق المپیک به نفع من بود/ خوب شد در اوکراین کشتی گرفتم

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان تاکید کرد که تعویق یک‌ساله المپیک به نفعش بوده و در این مدت ضعف‌هایش را برطرف کرده است.

صاحب‌خبر -

علیرضا نجاتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد وضعیت تمریناتش در خانه کشتی اظهار داشت: خدا را شکر وضعیت خوب است. تمرینات پرفشار را پشت سر می‌گذاریم و از لحاظ بدنی شرایط خوبی دارم.

وی با اشاره به اینکه آخرین مسابقه‌اش تورنمنت اوکراین بوده، تصریح کرد: حضور در آن مسابقه برایم خوب بود و شرایطم را با قوانین جدید داوری سنجیدم، آن هم با این قوانین که اخطارها خیلی روی کشتی تاثیر دارد. شرایط اخطارها با سال‌های قبل فرق کرده است. برایم خوب بود که در اوکراین روی تشک رفتم.

این فرنگی‌کار قمی درخصوص اینکه میدان بعدی که در آن کشتی خواهد گرفت، کجا خواهد بود؟ گفت: فعلا چیزی نگفتند و نمی‌دانم. من تمریناتم را انجام می‌دهم.

این مدعی المپیکی کشتی فرنگی با تاکید بر اینکه حمایت خوبی از او وجود دارد، عنوان کرد: قبلا هم گفتم که مسئولان ورزش قم همیشه از من حمایت کرده‌ و حتی گفته‌اند قبل از المپیک هم مراسم تقدیری خواهند گرفت، اما فعلا به خاطر کرونا نمی‌شود مراسم برگزار کرد. از دکتر منعم مدیرکل ورزش استان تشکر می‌کنم که همیشه هوای قهرمانان را دارد. خوشبختانه فدراسیون کشتی هم شرایط خوبی را برای ما فراهم کرده و با بازسازی محل تمرینی و اردوی ما، شرایط خوبی بر اردوهای‌مان حکمفرماست.

نجاتی در پاسخ به این سوال که او از تعویق المپیک سود برده یا لطمه خورده است، گفت: حس می‌کنم این یک سال تعویق خیلی برایم بهتر شد، هم اینکه خیلی اعتماد به نفسم بالا رفت و هم اینکه بیشتر تمرین کردم و نقطه ضعف‌هایی که داشتم را با کمک کادرفنی و آنالیز حریفانم برطرف کردم.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما