شناسهٔ خبر: 47073341 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

لیگ برتر فوتسال/ مس سونگون در یک قدمی قهرمانی/ ساوجی‌ها بد موقع باختند

هفته نهم از دور نهایی مسابقات لیگ برتر فوتسال پنجشنبه شب با برگزاری ۳ دیدار در شهر‌های مختلف کشور پیگیری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  هفته نهم از دور نهایی مسابقات لیگ برتر فوتسال با برگزاری ۳ دیدار در شهر‌های ساوه، کرج و قزوین پیگیری شد.

هفته گذشته گیتی پسند اصفهان برابر فرش آرای مشهد تن به شکست داد و دیدار تیم‌های مس سونگون و سن ایچ ساوه هم با تساوی ۲ - ۲ به اتمام رسید.

نتایج کامل بازی‌های هفته نهم از دور نهایی لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

سن ایچ ساوه ۳ - گیتی پسند اصفهان ۴

در اولین مسابقه حساس و مهم این هفته ۲ تیم سن ایچ ساوه و گیتی پسند اصفهان در سالن بدون تماشاگر فجر ساوه به مصاف هم رفتند و در پایان این دیدار جذاب و دیدنی تیم گیتی پسند اصفهان موفق شد با نتیجه ۴ بر ۳ از سد شاگردان جواد اصغری مقدم در تیم سن ایچ ساوه عبور کند.

از حواشی این مسابقه می‌توان به قطعی برق سالن فجر ساوه اشاره کرد که باعث شد این بازی در نیمه دوم با تاخیر نیم ساعته برگزار شود.

محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در سالن فجر ساوه حضور داشت و به همراه محمدرضا حیدریان و میشائیل پطروس، دستیاران خود بازی ۲ تیم سن ایچ و گیتی پسند را از نزدیک تماشا کردند.

گل‌های سن ایچ ساوه را در این مسابقه رضا سپندار و پژمان بهادیوند (۲گل) به ثمر رساندند و گل‌های گیتی پسند هم توسط علی اصغر حسن زاده، مسعود یوسف و سعید احمد عباسی زده شد.

مقاومت البرز ۳ - مس سونگون ۴

در دومین بازی مهم تیم‌های مقاومت البرز و مس سونگون رو به روی یکدیگر قرار گرفتند. در این مسابقه که به میزبانی مقاومت و در سالن بدون تماشاگر انقلاب کرج برگزار شد، در پایان تیم مس سونگون موفق شد در دیداری جذاب و دیدنی با نتیجه ۴ بر ۳ از سد مقاومت البرز عبور کند. هر ۳ گل مقاومت در این مسابقه توسط شهاب طالبی به ثمر رسید و گل‌های مس سونگون را هم علیرضا عسگری (۲گل) و فرهاد فخیم (۲گل) به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید

کراپ الوند قزوین ۶ - فرش آرای مشهد ۳

در آخرین دیدار ۲ تیم کراپ الوند قزوین و فرش آرای مشهد در سالن خالی از تماشاگر یادگار امام (ره) قزوین مقابل هم قرار گرفتند و در پایان تیم کراپ، میزبان این مسابقه موفق شد با نتیجه پر گل ۶ بر ۳ از سد شاگردان مجید مرتضایی در تیم فرش آرای مشهد عبور کند.

مجید خزایی (گل به خودی)، محسن فرهمند، مسلم رستمی ها، محسن منتظمی، علی عابدین و مهدی جاوید موفق شدند در این مسابقه برای کراپ گلزنی کنند و گل‌های فرش آرای مشهد هم توسط محسن محمدزاده و اکبر کاظمی (۲گل) به ثمر رسیدند.

انتهای پیام/

نظر شما