شناسهٔ خبر: 47048559 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

معاون دانشگاه آزاد عنوان کرد

توجه به منزلت اعضای هیئت علمی مهم‌ترین اولویت دانشگاه آزاد است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: توجه به معیشت و منزلت اعضای هیأت علمی مهم‌ترین اولویت دانشگاه آزاد اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم مجازی گرامیداشت روز معلم و تقدیر از استادان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین با حضور برخط فرزاد جهان بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، اصغر کشت کار سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین، رضا شعبان نژاد سرپرست ناحیه جنوب و غرب استان قزوین و هیات رییسه واحد قزوین برگزار شد.

 

فرزاد جهان بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت علی (ع) و تبریک روز معلم، در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطر شهید مطهری به روایات اهل بیت (ع) در خصوص جایگاه رفیع معلم اشاره کرد و گفت: در فرهنگ اهل بیت (ع) نسبت به جایگاه برجسته معلمان بسیار تاکید شده است.

وی افزود: حضرت علی (ع) در خصوص جایگاه رفیع معلمی می‌فرمایند: «هر وقت معلم‌تان وارد جلسه‌ای شد به نشانه احترام از جای خود برخیز، هر چند که امیر باشی.» این تاکید ایشان نشان از جایگاه بسیار مهم معلم در نزد اهل دین است.

جهان بین تاکید کرد: وظیفه ما نیز به عنوان مسئول، این است که بهترین برنامه‌ریزی‌ها را برای ارتقاء شان و منزلت استادان در دانشگاه آزاد اسلامی داشته باشیم.

وی ادامه داد: مطمئناً بدون حضور استادان، پیشبرد فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه میسر نخواهد بود. در همین راستا توجه به معیشت اعضای هیات علمی از مهم‌ترین اولویت‌های دانشگاه آزاد اسلامی است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه به نقش استادان و اثرگذاری آنان بر دانشجویان اشاره و خاطرنشان کرد: استادان با رفتار، کلام و یا حتی با سکوت خود، بر دانشجویان تاثیر بسزایی دارند.

نظر شما