شناسهٔ خبر: 47047562 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شمس: زمانی که افتخاری به عنوان رئیس کمیته فوتسال انتخاب شد، اعتراض ما به جایی نرسید / سراجی را اصلا نمی‌شناسم

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال درباره انتخاب مهرداد سراجی به عنوان سرپرست جدید کمیته فوتسال توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

حسین شمس، سرمربی سابق تیم ملی و عضو کمیته فنی فوتسال در گفت وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخاب مهرداد سراجی به عنوان سرپرست جدید کمیته فوتسال اظهار داشت: الان صحبت کردن درباره سراجی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال خیلی زود است. باید صبر کنیم و ببینیم او در آینده چه کار‌هایی می‌تواند انجام دهد. هر کدام از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال باید کمیته‌های مختلفی را در دست داشته باشند و به همین دلیل کمیته فوتسال هم به سراجی رسیده است. در هر صورت همان طور که گفتم باید ببینیم سراجی در آینده چه عملکردی می‌تواند از خودش نشان دهد.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان درباره این که بار‌ها پیشکسوتان فوتسال گفته اند که این رشته باید دست فوتسالی‌ها باشد، بیان کرد: مگر زمانی که افتخاری به عنوان رئیس کمیته فوتسال انتخاب شد، اعتراض ما به جایی رسید؟ ما آن زمان کلی داد و بیداد کردیم که این فرد را نگذارید. آیا آن زمان مسئولان فدراسیون فوتبال صدای ما را شنیدند؟ آن زمان حتی از فوتسالی‌ها معذرت خواهی نکردند. در هر صورت این تصمیمی است که گرفته شده است و باید صبر کنیم و ببینیم در آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهند.

بیشتر بخوانید

شمس ادامه داد: به هر حال در آستانه شروع مسابقات جام جهانی قرار داریم و برای آن که آرامش تیم ملی به هم نریزد، الان نمی‌توانیم راجع به انتخاب سراجی صحبت کنیم.

عضو کمیته فنی فوتسال درباره این که آیا عملکرد پرهیزکار در این کمیته ضعیف بوده که باعث شده است تغییر کند، بیان کرد: خیر به هیچ عنوان این طور نیست. پرهیزکار در مدت زمانی که در کمیته فوتسال حضور داشت، خیلی خوب کار کرد و در آستانه جام جهانی هم موفق شده است چند بازی دوستانه خیلی خوب برای تیم ملی برنامه ریزی کند. همین نشان می‌دهد که پرهیزکار در کارش بسیار عالی بوده است؛ اما چون عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نبود، مجبور شدند او را عوض کنند.

شمس افزود: در قانون آمده است که اعضای کمیته‌ها باید جزء هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال باشند. حال اگر قانون این را می‌گوید، دیگر جای هیچ شک و شبهه‌ای باقی نمی‌ماند. امیدوارم سراجی عملکرد مثبتی داشته باشد و در کارش موفق عمل کند. من هیچ شناختی از سراجی ندارم و فقط می‌دانم که او مدیرعامل باشگاه سایپا بوده است.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان درباره رقابت‌های لیگ برتر و این که کدام تیم می‌تواند در پایان به مقام قهرمانی دست پیدا کند، گفت: به نظر من هفته پایانی مشخص خواهد شد که کدام تیم می‌تواند قهرمان شود. هر اتفاقی که فردا رخ دهد، من فکر می‌کنم باز هم قهرمان هفته آخر معلوم خواهد شد؛ مگر این که مس سونگون برابر مقاومت البرز نتیجه نگیرد و سن ایچ هم بتواند گیتی پسند را ببرد، در آن صورت قهرمان فردا مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید

شمس تصریح کرد: خدا را شکر رقابت‌های لیگ امسال خیلی جذاب و دیدنی برگزار شده اند و نفع آن هم به تیم ملی بر می‌گردد که ناظم الشریعه می‌تواند بازیکنان خوبی را از دل لیگ به تیم ملی دعوت کند.

انتهای پیام/

نظر شما