شناسهٔ خبر: 47047538 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان قزوین

دامنه رسالت بسیج سازندگی، جغرافیای جهان اسلام و مقاومت اسلامی است

قزوین - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین گفت: دامنه رسالت بسیج سازندگی با نگاه اسلام و رهبری، جغرافیای جهان اسلام و به ویژه مقاومت اسلامی است و هر کجای دنیا عده‌ای زیر سلطه و ستم باشند باید مورد حمایت و پشتیبانی قرار گیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز چهارشنبه در دیدار مسوولان بسیج سازندگی استان قزوین، اظهار داشت: اعضای بسیج سازندگی در راستای رسالت‌های خود، کارهای اثرگذاری انجام داده و حرفی برای گفتن دارند که بسیار ارزشمند و دلگرم کننده است.

وی با بیان اینکه در زندگی دینی باید تمام عناصری که امیرالمؤمنین (ع) در وصیت نامه خود مطرح کرده‌اند را مورد توجه قرار دهیم، اضافه کرد: یکی از مواردی که امام علی(ع) مورد توجه قرار می‌دهند، تقوا بوده و تأکید شده است همه کارها را با محور تقوا انجام دهیم.

این مسوول با بیان اینکه در خدمت‌رسانی به مردم و دستگیری از محرومان، تقوا را باید در نظر گرفت،  عنوان کرد: امیرالمؤمنین(ع) سفارش بسیاری درباره یتیمان کرده و فرموده‌اند این افراد به معیشت، فرهنگ و ایمان نیاز دارند و ‌باید هر دوی این معانی مورد توجه قرار گیرد و مبادا غذایی که به فقرا می‌دهید سهمیه بندی باشد بلکه با آنها مانند فرزندان خودتان رفتار کنید.

امام جمعه شهر قزوین ادامه داد: استحکام روابط یکی دیگر از سفارش‌های امیرالمؤمنین(ع) است، یعنی باید از صمیم دل با یکدیگر برادر بود و همانند ۲ برادر،  عمیقاً دلسوز یکدیگر باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه در وصیت نامه امیرالمؤمنین(ع) تاکید شده که خانه خدا را تنها نگذارید چرا که خداوند نظر لطفش را بر می‌دارد،  تصریح کرد: آن حضرت تأکید کرده که حتماً اهل گذشت باشید و روابط خود را با یکدیگر قطع نکنید و مبادا امربه معروف و نهی از منکر را رها کنید چرا که بدترین‌هایتان بر شما مسلط می‌شوند.

نظر شما