شناسهٔ خبر: 47047518 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی:

مدیران در میدان باشند/ مسئولان در سیل اخیر به فریاد مردم برسند

خسروی با بیان این‌که نیاز است مدیران برای حل مشکلات مردم در میدان حضور داشته باشند گفت: در جریان سیل روزهای اخیر مسئولان به فریاد مردم برسند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حسین خسروی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در شورای اداری خراسان جنوبی گفت: همراهی و وحدت در کارها باعث افزایش کارآمدی و برکات نظام در استان خواهد بود.

وی با بیان این‌که شهید سلیمانی می‌گفت من باید وسط میدان باشم افزود: از خدا بخواهیم مدیریت میدانی شهید حاج قاسم سلیمانی را به ما توفیق دهد و نیاز است مدیران برای حل مشکلات مردم در میدان حضور داشته باشند. 

رئیس مجمع نمایندگان مردم خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی گفت: در روزهای اخیر که همراه برخی مدیران در جمع کارگران در کارخانه‌ها حضور پیدا کردیم، وقتی یکی از مدیران در پاسخ مشکلات یکی از کارگران به او گفت به من مراجعه کن، آن کارگر بسیار خوشحال شد.

خسروی با بیان این‌که در میدان بودن به نفع استان خواهد بود افزود: تکریم و پاسخ‌گویی به موقع ارباب‌رجوع باعث افزایش اعتماد مردم به نظام و افزایش مشارکت مردم در انتخابات خواهد بود.

وی تأکید کرد: تکریم و پاسخ‌گویی به همه مردم مخصوصا کسانی که نمایندگی از سوی مردم دارند، از جمله نمایندگان اصناف، کارگران و شوراها، بسیار مهم است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: در جریان سیل روزهای اخیر مسئولان به فریاد مردم برسند.

انتهای پیام/

نظر شما