شناسهٔ خبر: 47047494 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

قایقران هرمزگانی عنوان پنجم رقابتهای انتخابی المپیک را کسب کرد

بندرعباس- ایرنا- نایب رییس هیات قایقرانی هرمزگان گفت هدیه کاظمی از استان در رقابتهای دور مقدماتی انتخابی المپیک آب های آرام به عنوان پنجمی دست یافت و از کسب سهمیه المپیک بازماند.

صاحب‌خبر -

آرزو پاسلار روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این رقابتها که به میزبانی تایلند از صبح امروز آغاز شد، هدیه کاظمی در دور مقدماتی در گروه دوم در بخش کایاک یکنفره ۵۰۰ متر به مصاف حریفانش رفت.

وی افزود: کاظمی در دور مقدماتی این رقابتها با حریفانی از کشورهای چین تایپه، ژاپن و اندونزی مسابقه داد و در پایان با زمان یک دقیقه و ۵۴ ثانیه و ۴۱۲ صدم ثانیه در رده نخست قرار گرفت و به صورت مستقیم راهی فینال شد.

پاسلار بیان داشت: نماینده هرمزگان و ایران در این رقابتها در مرحله فینال با وجود شایستگی بسیار نتوانست سهمیه المپیک را کسب کند و از راهیابی به این مسابقات بازماند.

مسابقات انتخابی المپیک قاره آسیا آبهای آرام ۱۳ تا ۱۸ اردیبهشت‌ماه در پاتایا تایلند برگزار می‌شود.

به همین منظور ملی‌پوشان کشورمان با ترکیب ۵ قایقران عازم این رقابت‌ها شدند.

ایرج اقلیمی، الیاس اقلیمی و مهسا مجللی کادر فنی تیم ملی در این مسابقات هستند و رضا صابونچی دبیرکل فدراسیون نیز به عنوان سرپرست این تیم را همراهی می‌کند.

عادل مجللی، علی آقامیرزایی، هدیه کاظمی، آتنا رئوفی و پریسا محمدزاده ملی‌پوشان آبهای آرام کشورمان در مسابقات انتخابی المپیک هستند.

نظر شما