شناسهٔ خبر: 47047379 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سردار جوانی: رأی مردم و انتخاب درست آ‌ن‌ها کشور را به اقتدار می‌رساند

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برای اینکه در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم باید ایران قدرتمند داشته باشیم تا از مظلومان عالم دفاع کند و انتخابات یکی از عوامل اصلی تشکیل ایران قوی قدرتمند است چرا که رأی مردم به طور اندک و به خصوص با انتخاب درست، کشور را به اقتدار می‌رساند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران صبح امروز در مراسم نشست «قدس نزدیک است»، اظهار کرد: در آستانه روز قدس به عنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی(ره) در جمع مردم دیار ۱۵ خرداد هستیم که همیشه و در همه حال در میدان بودند و از ولایت و انقلاب دفاع کردند.

وی گفت: از نامگذاری آخرین روز جمعه قدس در کشور ۴ دهه می‌گذرد و باید فرهنگ و دستاوردهای روز قدس به نسل جوان انتقال پیدا کند تا شفاف سازی انجام شود.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: باید به موضوع دیپلماسی و میدان ورود کرد و در این خصوص شفاف سازی شود و جوانان مؤمن و انقلابی را از این موضوع آگاه کرد تا در جریان وضع موجود کشور قرار بگیرند.

سردار جوانی تصریح کرد: نامگذاری اسرائیل به عنوان غده سرطانی بسیار ارزنده بود که باید مورد حمله قرار می‌گرفت که هدف آن حمله به پیکر اسلام بوده است، اهل قلم و رسانه باید در حوزه مبارزه با اسرائیل کار کنند و فعالیتی مبتنی بر حذف اسرائیل از صحنه روزگار داشته باشند.

وی با بیان اینکه در اقدامات و اهدافی که انجام می‌دهیم باید با قدرت حرکت کنیم، افزود: از ابتکارات ارزنده حضرت امام برای حدف اسرائیل دو کار بسیار خوب فرهنگی و نظامی انجام گرفته که هر دو بسیار عالی بوده است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: رژیم صهیونیستی در حوزه  نظامی و با قتل عامی که انجام داد توانست فلسطین را فتح کند و بر این اصول به خاطر جنگ‌هایی که انجام دادند و دستاوردهایی که در جنگ اعراب بدست آورد خود را کشوری قدرتمند قلمداد کرد که به پشتیبانی کشورهای اروپایی و آمریکا تأسیس شده بود تا کشورهای اسلامی را از بین ببرد.

سردار جوانی خاطرنشان کرد: رژیم غاصب اسرائیل ۷۲ سال عمر دارد و در چند سال اخیر نیز با نقشه عادی سازی با کشورهای اعراب را پیش می‌برد تا در منطقه مشکلی خاصی نداشته باشد و بدون مبارزه زندگی کند.

وی با بیان اینکه بحث صلح خاورمیانه نیز یکی از نقشه‌های شیطانی بود که توسط آمریکا برای بقای اسرائیل انجام گرفته است، تأکید کرد: همایش فلسطین در دو دهه قبل نیز به خاطر صلح مادرید انجام شده و در این چند سال اخیر نیز در مسیر مبارزه با اسرائیل، ایران اسلامی موفق بوده است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه بیان کرد: رژیم غاصب اسرائیل در لاک دفاعی قرار دارد و از نظر سیاسی نیز دچار سردرگمی شدید شده است، در حوزه دفاعی هم موفق نیستند و موشک‌های ایرانی از سامانه‌های دفاعی اسرائیل به راحتی عبور می‌کند.

سردار جوانی ابراز کرد: تشکیل چندین حزب در اسرائیل نشان از افزایش مشکلات در داخل اسرائیل دارد و به زودی عمر دولت نتانیاهو رو به پایان است.

وی یاد آور شد: از اهداف مهم اروپایی‌ها این بود که فلسطینی‌ها باید ضعیف نگه داشته شود اما هدف و برنامه مهم حاج قاسم این بود که فلسطینی‌ها باید از نظر نظامی به قدرت برسند تا در مقابل اسرائیل ایستادگی کنند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: حزب الله محصول جمهوری اسلامی و از نیروهای مقاومت است که در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاد و ارتش اسرائیل را به زانو درآورد و اقتدار نظامی و حضور خود را به رخ جهانیان کشید.

سردار جوانی مطرح کرد: سپاه پاسداران و سپاه قدس در سوریه توسط مدافعان حرم و در عراق توسط حشد الشعبی و در لبنان توسط حزب الله در مقابل دشمنان اسلام و اسرائیل ایستاد و موفق بود.

وی در ادامه این مراسم گفت: برای اینکه در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم باید ایران قدرتمند داشته باشیم تا از مظلومان عالم دفاع کند و انتخابات یکی از عوامل اصلی تشکیل ایران قوی قدرتمند است چرا که رأی مردم به طور اندک و به خصوص با انتخاب درست، کشور را به اقتدار می‌رساند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به افراد ناراضی کشور عنوان کرد: افراد ناراضی کشور باید جزو نفرات اول باشد که در انتخابات شرکت کنند تا با انتخاب درست از مشکلات نظارتی، معیشتی و اقتصادی که در کشور وجود دارد راحت شویم.

سردار جوانی در خصوص اداره کشور اعلام کرد: مردم با انتخاب درست آینده کشور را رقم بزنند، آینده کشور را باید به دست افراد دانا و با فهم بدهیم تا مردم را از این تنگنا خارج کنیم.

وی ‌با بیان اینکه  آینده کشور را باید به دست یک جوان مؤمن انقلابی بدهیم تا دغدغه مشکلات معیشتی مردم را داشته باشد، اظهار کرد: انتخاب فرد مورد نظر و دولت جوان و انقلابی کلید حل مشکلات اقتصادی در کشور است تا در وسط میدان باشد و براساس آن آموزه‌های دینی عمل کند و دولت حزب اللهی را تشکیل دهد.

فرمانده ارشد سپاه اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایرانی رئیس جمهوری می‌خواهد که در مقابل استکبار جهانی قرار بگیرد، نباید آینده جوانان، معیشت اقتصادی کشور و مردم را به مذاکرات گره بزند.

سردار جوانی اذعان کرد: کلید حل مشکلات کشور در داخل است و به دست جوانان مؤمن حل می‌شود و هیچ چیزی در خارج از کشور نیست لذا باید شور حضور در انتخابات را به وجود بیاوریم.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

نظر شما