شناسهٔ خبر: 47045865 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

طعنه ستاره پرسپولیس به استقلالی‌ها

احسان پهلوان گفت: سپاهان خلاف ما در این مدت خوب استراحت کرده ولی با همه این شرایط ما فقط برای برد به اصفهان می‌رویم و از دیدار مقابل سپاهان فقط ٣ امتیاز را می‌خواهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر؛ احسان پهلوان در خصوص آخرین خود و پرسپولیس صحبت هایی را انجام داده است.

گفتگوی احسان پهلوان را می خوانید:

چند روز قبل که با هم حرف زدیم می‌گفتی خیلی دلتنگ پسرت هستی بالاخره بعد از چند روز قرنطینه در هتل آکادمی‌ به خانه برگشتید و توانستی خانواده ات را ببینی. در این خصوص صحبت کن.


احسان پهلوان گفت:

خب شرایط واقعا سخت و طاقت فرسا بود و حدود ٢١ روز در هند بودیم. فشار بازی‌ها و شرایط بد آب و هوایی در این کشور از یکطرف و دوری از خانواده از طرفی دیگر باعث شد بچه‌ها روزهای سختی را پشت سر بگذارند. وقتی هم برگشتیم که تیم دوباره به قرنطینه رفت و ما مجبور شدیم چند روز دیگر هم دور از خانواده باشیم. به هرحال هرچه که بود گذشت و تمام شد و ما الان در کنار خانواده هستیم. واقعا دلتنگی همه ما را اذیت کرد و وقتی بعد از مدت‌ها توانستم پسرم را ببینم و بغلش کنم انگار دنیا را به من دادند و خیلی حس خوبی بود.


پرسپولیس به سلامت از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا عبور کرد. در مورد این بازی‌ها چه صحبتی داری؟

احسان پهلوان گفت:

خب ما به عنوان نایب قهرمان فصل قبل وارد مسابقات شدیم و می‌دانستیم با توجه به شرایط موجود کار سختی برای تکرار موفقیت‌های گذشته داریم. با این حال فقط با هدف صدرنشینی بازی‌ها را شروع کردیم و خداراشکر نتایج مطلوبی هم گرفتیم. در هند شرایط سختی را تجربه کردیم. هر سه روز، یک مسابقه در آن شرایط جوی، واقعا طاقت‌فرسا بود. حریفان خوبی هم داشتیم ولی ما آماده‌تر بودیم و با انجام بهترین بازی‌ها به عنوان تیم اول بالا آمدیم. خدا را شکر که با تلاش بچه‌ها به این خواسته رسیدیم و توانستیم نماینده شایسته ای برای فوتبال ایران باشیم.


بعضی‌ها معتقدند گروه پرسپولیس خیلی راحت بود و شما کار سختی برای صعود از این مرحله نداشتید. نظر خودت در این خصوص چیست؟

احسان پهلوان گفت:

ما از ١٨ امتیاز ممکن توانستیم ۱۵ امتیاز بدست بیاوریم و مقتدرانه صدرنشین گروهمان شویم به نظرم زیرسوال بردن این موفقیت و صعود قاطعانه تیم ما بی انصافی است. اصلا در لیگ قهرمانان آسیا تیم ضعیف، بازی راحت و گروه آسان نداریم و همه تیم‌هایی که در مسابقات شرکت می‌کنند جزو بهترین تیم‌های کشور خودشان هستند. تیم‌ها هزینه زیادی برای شرکت در مسابقات انجام می‌دهند تا به موفقیت برسند و به نظرم هیچ تیمی از قبل بازنده نیست. مثلا گوا برای اولین بار در این بازی‌ها شرکت می‌کرد ولی شما دیدید این تیم چقدر جسور و شجاع بود. از حواشی که بگذریم مهم موفقیت و صدرنشینی پرسپولیس بود که با تلاش بچه‌ها و کادر فنی توانستیم به هدفمان برسیم.


بالاخره در این بازی‌ها توانستی اولین گلت با پیراهن پرسپولیس را به ثمر برسانی. در این مورد هم صحبت کن.

احسان پهلوان گفت:

خب گلزنی واقعا همیشه و در هرشرایطی لذتبخش است به خصوص اینکه بتوانی برای تیم محبوبت گل بزنی. در بازی‌های گذشته هم چند بار در موقعیت گلزنی قرار گرفتم ولی قسمت نبود گل بزنم. خدا را بابت گلزنی شکر می‌کنم و خیلی هم خوشحالم ولی واقعیت این است هدف اصلی من گلزنی نیست و بیشتر دوست دارم به موفقیت پرسپولیس کمک کنم تا اینکه به فکر گل زدن باشم.


در مرحله بعد باید به مصاف استقلال تاجیکستان بروید عده ای می‌گویند پرسپولیس با راحت ترین قرعه ممکن روبرو شده نظرت در این خصوص چیست؟

احسان پهلوان گفت:

به شما گفتم اصلا بازی راحت در آسیا وجود ندارد. چطور تیمی که ۴ گل به الهلال می‌زند و صدرنشین گروهش می‌شود می‌تواند حریف راحتی باشد؟ ما به طور حتم هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم و با تمام قوا به میدان می‌رویم تا بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم. البته در حال حاضر باید همه تمرکزمان را روی لیگ خودمان و جام حذفی بگذاریم چون چند ماهی برای بازی با استقلال تاجیکستان فرصت داریم.


یکشنبه دیدار فوق العاده مهمی ‌با سپاهان دارید که تاثیر زیادی در سرنوشت قهرمانی این فصل خواهد داشت. این بازی را چطور می‌بینی؟

احسان پهلوان گفت:

سپاهان تیمی خوب و قابل احترام است و با توجه به نتایجی که کسب کرده در حال حاضر صدرنشین لیگ به حساب می‌آید. سپاهان خلاف ما در این مدت خوب استراحت کرده ولی با همه این شرایط ما فقط برای برد به اصفهان می‌رویم و از دیدار مقابل سپاهان فقط ٣ امتیاز را می‌خواهیم.



بعد از سپاهان هم باید به مصاف استقلال بروید.


در حال حاضر تمرکزمان روی بازی با سپاهان است و در خصوص دربی به وقتش صحبت خواهیم کرد./ پارس فوتبال

نظر شما