شناسهٔ خبر: 47044733 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

جدیدترین رنکینگ پاراتکواندوکاران مشخص شد

فدراسیون جهانی تکواندو، رنکینگ ماه "می" پاراتکواندوکاران را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان، رنکینگ جهانی پاراتکواندوکاران در ماه می مشخص شد.

"مهتاب نبوی" نخستین بانوی پاراتکواندوکار کشورمان با ۸۲/۵۰ امتیاز همچنان در رده نخست وزن ۵۸- کیلوگرم (K۴۱) قرار دارد.

 

"سعید صادقیان‌پور" در وزن ۶۱- کیلوگرم (K۴۲ ) با ۲۰۸/۵۰ امتیاز در رده دوم قرار دارد. "سجاد جوانبخت" در این وزن و کلاس ۴۴ با ۵۰/۳۴ امتیاز در رده دوازدهم جای گرفته است.

"محمدرضا شعبانی" در وزن ۷۵- کیلوگرم (K۴۲) با کسب ۸۳/۵۳ امتیاز رده ششم را به خود اختصاص داده است و "مهدی کردلو" دیگر نماینده این وزن با ۱۰/۹۸ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

 

"احمد نریمانی" هوگوپوش وزن ۷۵+ کیلوگرم (K۴۲) نیز با ۱۹۱/۳۰ امتیاز صدرنشینی خود را حفظ کرد. "مهدی بهرامی آذر" در وزن ۷۵+ کیلوگرم (K۴۳) با ۱۰۶/۵۰ امتیاز به جایگاه دومی خود تداوم بخشید.

مهدی پوررهنما" در وزن ۷۵- کیلوگرم (K۴۴) با ۱۹۱/۸۴ امتیاز در رده سومی قرار دارد. "محمود جعفرزاده" نیز با ۵۱/۵۴ امتیاز در رده پانزدهم جای گرفته است. "علیرضا بخت" در این وزن در رده چهل و هفتم قرار دارد.

 

"اصغر عزیزی" پاراتکواندوکار وزن ۷۵+ کیلوگرم (۴۴ K) با ۱۴۷/۱۸ امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفت. "حامد حق‌شناس" دیگر نماینده کشورمان در این وزن با ۵۰/۳۸ امتیاز رده چهاردهم را به خود اختصاص داد. "محسن عبدی" در این وزن نیز جایگاه پنجاه و نهم را در اختیار دارد.

 

پاراتکواندو برای نخستین بار در بازی های پارالمپیک توکیو حضور دارد. مهدی پوررهنما و اصغر عزیزی موفق شدند سهمیه حضور در این رقابت ها را کسب نمایند. در گروه بانوان نیز فاطمه دودانگه و رایحه شهاب دو نماینده پاراتکواندو ایران هستند که قرار است در رقابت های کسب سهمیه پارالمپیک شرکت کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما