شناسهٔ خبر: 47043233 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس بسیج رسانه فارس:

نمایشگاه مجازی عکس از راهپیمایی روز قدس در شیراز برگزار می شود

شیراز - رئیس بسیج رسانه فارس گفت: عکاسان استان فارس در روز جهانی قدس امسال راهپیمایی‌های روز قدس سنوات گذشته را در بستر فضای مجازی به تصویر خواهند کشید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، هادی رضایی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش‌رو بودن روز جهانی قدس، گفت: امسال که امکان برپایی راهپیمایی حضور روز جهانی قدس وجود ندارد، راهپیمایی مجازی را به‌همت عکاسان استان فارس رقم خواهیم زد و نمایشگاهی از عکس‌های راهپیمایی روز جهانی قدس سال‌های گذشته را در بستر فضای مجازی برپا کرده و در نهایت به بهترین تصاویر هدایی اهدا خواهیم کرد.

وی روز قدس را روز آرمان‌خواهی ملت بزرگ ایران و آزادی خواهان جهان توصیف کرد و افزود: روز قدس در حقیقت روز برافراشته‌ترین پرچم حق علیه باطل است. روزی که فریاد مسلمین جهان سکوت ظلم را می‌شکند و ندای مظلوم را پاسخ می‌دهد.

رضایی یادآور شد: آن پیر فرزانه یعنی امام روح الله (ره) روزی را برای جهانیان به یادگار گذاشت تا هویت تاریخ و انسانیت، انسان در پرتو تحریف کاتبان شیطان (صهیونیسم جهان خوار) دچار تغییر و دگرگونی نشود.

رئیس بسیج رسانه فارس با بیان اینکه قدس، اولین قبله مسلمین جهان امروز در حصار اندیشه‌های پلید شیطان، مردان میدان را می‌طلبد تا پنجه‌های دژخیم را شکسته و قدس را زیارتگاه عاشقان الهی قرار دهند، گفت: بار دیگر مردم شریف ایران در آستانه این روز بزرگ چشم جهانیان را به خود خیره کرده‌اند.

وی به عدم برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در سال جاری در کشورمان اشاره کرد و گفت: اگر شیوع ویروس کرونا نبود، قطعاً دنیا باز هم شاهد خلق حماسه‌ای دیگر از مردم حماسه‌آفرین ایران در روز جهانی قدس بود اما در عین حال ملت ایران در فضای مجازی با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرئیل خواب را از چشمان دشمن خواهند گرفت و ثابت خواهند کرد که در هر شرایطی روز قدس را گرامی خواهند داشت.

رئیس بسیج رسانه فارس نیز به نقش خبرنگاران و عکاس در این رابطه اشاره و بیان کرد: اصحاب رسانه نیز که همیشه زبان گویای مردم بوده است در انتقال فریاد مردم به گوش دشمنان این مرز بوم نقش خود را اگاهانه ایفا خواهد کرد.

نظر شما