شناسهٔ خبر: 47032449 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ضیائیان درگفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بارش‌های بهاری در کشور تا پایان هفته تداوم دارد/ کاهش محسوس دما در استان‌های ساحلی خزر

کارشناس هواشناسی گفت: تا پایان هفته در بسیاری از مناطق کشور شاهد رگبار باران و وزش باد شدید خواهیم بود.

صاحب‌خبر -

صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی در گفت و گو با  خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، تصریح کرد: امشب در خراسان‌های شمالی، رضوی، جنوبی، شرق گلستان، سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، یزد، اصفهان، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی، لرستان و ارتفاعات شرقی البرز مرکزی رگبار ،رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در برخی نقاط گرد وخاک و در نقاط مستعد نیمه شرقی کشور بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

او ادامه داد: روز چهارشنبه این وضعیت در خراسان‌های شمالی، رضوی، جنوبی، یزد، کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، سمنان، شرق فارس، استان‌های ساحلی خزر ، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی رخ خواهد داد.

ضیائیان توضیح داد: شدت بارش امشب در خراسان‌های شمالی، رضوی، جنوبی، یزد، سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و فردا در شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و جنوب کرمان پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی بیان کرد: روز پنجشنبه در استان‌های واقع در شمال غرب، سواحل شمالی و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز برخی نقاط شمال شرق، شرق و جنوب شرق ، روز جمعه در نوار شمالی کشور و استان کرمان و روز شنبه در شمال شرق و شرق کشور بارش تداوم خواهد داشت.

ضیائیان بیان کرد: از بعد از ظهر چهارشنبه و روز پنجشنبه کاهش محسوس دما در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل رخ خواهد داد. دریای خزر و شرق تنگه هرمز نیز روز چهارشنبه مواج است.

کارشناس هواشناسی درباره آب وهوای تهران هم گفت: آسمان تهران فردا کمی ابری است و  در بعد از ظهر افزایش ابر گاهی رگبار باران و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود. بیشترین دمای تهران ۲۷ درجه و کمترین آن ۱۷ درجه خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما