شناسهٔ خبر: 47025252 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

ثبت‌نام ۶۰ هزار نفر برای تزریق واکسن کووایران برکت | نوبت‌دهی با سامانه ۴۰۳۰

مدیر عامل شرکت برکت تل ستاد اجرایی فرمان امام درباره ثبت نام برای تزریق واکسن کرونای تولید داخل با عنوان «کووایران برکت» توضیحاتی داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد پورحسینی مدیر عامل شرکت برکت تل ستاد اجرایی فرمان امام اظهار کرد: داوطلبان دریافت واکسن کووایران برکت در فاز سوم مطالعه بالینی انسانی هم می‌توانند از طریق اپلیکیشن آی‌گپ و هم از طریق تماس باسامانه ۴۰۳۰ ثبت نام کنند و نوبت بگیرند.

او با بیان اینکه از ابتدای زمان ثبت نام فاز سوم تاکنون ۴۶ هزار و ۳۱۱ نفر با سامانه ۴۰۳۰ تماس گرفتند و اعلام آمادگی برای تزریق واکسن را داشتند، گفت: با درخواست‌کنندگان تماس گرفته و برای معاینه و آزمایش‌های پیش از تزریق به آن‌ها نوبت داده می‌شود.

پورحسینی با بیان این که ۱۷ هزار و ۳۰۰ نفر هم در اپلیکیشن آی گپ برای تزریق واکسن اعلام آمادگی کرده‌اند، افزود: درمجموع تاکنون حدود ۶۰ هزار نفر برای تزریق فاز سوم مطالعه بالینی واکسن کووایران برکت اعلام آمادگی کرده‌اند.

او با بیان اینکه برای تسریع تماس‌ها و پیگیری درخواست‌های مردمی ۵۰ نیروی جدید به کارشناسان سامانه ۴۰۳۰ اضافه شده است، ادامه داد: ما به یک سوم افرادی که تاکنون تماس گرفته‌اند نیاز داریم و علی الحساب نوبت بسیاری از افراد تماس‌گیرنده نخواهد شد.

پورحسینی گفت: البته تعداد زیادی از افرادی که برای تزریق ارتباط می‌گیرند در غربالگری‌های اولیه رد می‌شوند یا به تماس ۴۰۳۰ پاسخ نمی‌دهند.

مدیر عامل شرکت برکت تل با بیان اینکه به افرادی که در غربالگری‌های اولیه قبول می‌شوند، نوبت دهی آزمایشگاه و تزریق واکسن از طریق سامانه ۴۰۳۰ داده می‌شود، افزود: به طور کلی قرار است ۲۰ هزار نفر در مطالعه بالینی، واکسن را دریافت کنند و ما روزانه ۲ تا ۳ هزار نفر را پیگیری می‌کنیم.

او گفت: تقریبا تا ۱۰ روز آینده پرونده ۲۰ هزار داوطلب درخواست‌کننده تزریق واکسن کرونای برکت مشخص خواهد شد.

نظر شما