شناسهٔ خبر: 47017416 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پرهیزکار: چند رقابت دوستانه برای تیم ملی فوتسال هماهنگ شده است / ونزوئلا هزینه سفر به ایران را پرداخت می‌کند

رئیس کمیته فوتسال گفت: علی رغم شرایط سختی که به دلیل شیوع ویروس کرونا وجود داشت، چند رقابت دوستانه برای تیم ملی فوتسال هماهنگ شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، داود پرهیزکار، رئیس کمیته فوتسال در خصوص این که آیا مشکل میزبانی فوتبال ایران به فوتسال نیز سرایت کرده است یا خیر، اظهار داشت: با توجه به شرایط سختی که به دلیل شیوع ویروس کرونا داشتیم، مشکلات زیادی بود؛ اما با توجه به شرایط میزبانی لیتوانی و مسابقات جام جهانی که در پیش داریم، توانستیم چند رقابت را برای فوتسال کشورمان هماهنگ کنیم.

او افزود: ۲ رقابت در تایلند برگزار خواهند شد که یکی در اواخر خردادماه و دیگری در اواخر تیرماه خواهد بود. در خصوص واکسینه شدن فوتسالیست‌ها، فدراسیون فوتبال و مقامات مسئول باید تصمیم گیری کنند. اگر این اتفاق رخ دهد، برای فوتسال ما خوب است؛ زیرا چند رقابت خارج از کشور و مسابقات جام جهانی را در پیش داریم. بهتر است این اتفاق برای تیم ملی فوتسال ما نیز رخ دهد. مردادماه در ژاپن ۲ بازی دوستانه با این تیم داریم.

پرهیزکار در ادامه بیان کرد: با کشور ونزوئلا هماهنگ شده است تا اواسط تیرماه در شیراز ۲ بازی دوستانه با این تیم داشته باشیم. فکر می‌کنم بعد از دیدارهای دوستانه، تیم ما برای مسابقات جهانی به آمادگی لازم برسد. یک هفته قبل از جام جهانی نیز تیم ما عازم بلاروس می‌شود تا ۲ بازی دوستانه با آن‌ها انجام دهیم.

او درباره این که هزینه حضور ونزوئلا در ایران بر عهده چه کشوری است، عنوان کرد: طبق قوانین هر کشور باید هزینه سفر خود را پرداخت کند و فقط هزینه‌های داخلی با تیم میزبان است. در خصوص بازی دوستانه با برزیل نیز ابتدا باید قرعه کشی انجام شود؛ زیرا در صورت همگروهی ایران با برزیل، دیگر بازی دوستانه اهمیت ندارد. با توجه به شرایط شیوع بیماری کووید ۱۹ و نزدیکی به برگزاری مسابقات، احتمال دارد این مسابقه برگزار نشود.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما