شناسهٔ خبر: 47010441 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خوش اقبال:

هیچ اولویتی مهمتر از انتخابات نداریم

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با بیان اینکه دراین مقطع هیچ اولویتی مهمتر از انتخابات نداریم، گفت : از ادارات و دستگاه‌های استان توقع می‌رود در آماده شدن فضای عمومی برای مشارکت در انتخابات با تمام توان و ظرفیت ورود کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسین خوش اقبال، رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تلاش مجریان انتخابات در جهت فراهم شدن زمینه برای مشارکت حداکثری است، گفت : باید تلاش شود که هر ایرانی علاقمند به سرنوشت کشور نسبت به حضور در انتخابات احساس مسئولیت کند.

او گفت : تمام امکانات و تمهیدات برای برگزاری انتخابات قانونمند، سالم و ایمن در خرداد ماه در استان کرمانشاه فراهم شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به اهمیت ضرورت تشویق و ترغیب مردم به حضور در انتخابات افزود: با توجه به شرایط کرونا و محدودیت تجمعات و تبلیغ ستاد‌های انتخابات، تبلیغات شهری برای آگاهی بخشی عمومی باید پررنگ‌تر باشد، لذا توقع می‌رود ادارات و دستگاه‌ها مجدانه برای آماده شدن فضای عمومی در انتخابات اقدام کنند و نمای بصری شهر را انتخاباتی کنند.

خوش اقبال با بیان اینکه هیچ اولویتی مهمتر از انتخابات نیست، افزود: دستگاه‌ها و ادارات باید از همه ظرفیت و توان خود برای تبلیغات محیطی و اطلاع رسانی عمومی در جهت تبیین اهمیت انتخابات بهره برداری کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان ادامه داد: توقع می‌رود برنامه ریزی و هزینه برای انتخابات را از روی احساس وظیفه ملی باشد و جزو اقدامات با اولویت قرار بگیرد.

او ظرفیت‌های شهرداری کرمانشاه برای تبلیغات محیطی وآگاهی بخشی عمومی را گسترده دانست و گفت: شهرداری کرمانشاه با استفاده حداکثری از ظرفیت تبلیغاتی خود می‌تواند امر انتخابات و اهمیت آن را بازنمایی کند.

او با بیان اینکه رسانه‌ها همراهان هوشیار ستاد انتخابات استان هستند افزود: رسانه‌ها در تبیین اهمیت انتخابات، تحرک بخشی به افکار عمومی و افزایش مشارکت تلاش کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه ادامه داد: در روند بررسی صلاحیت داوطلبان شورا‌های شهر در هیات‌های اجرایی تلاش شد تا حد ممکن نمایندگان همه سلایق و گرایش‌ها در انتخابات حضور یافته و رقابت کنند .

انتهای پیام/د

نظر شما