شناسهٔ خبر: 46957709 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تولیت حرم حضرت معصومه(س):

انتشار فایل صوتی وزیر خارجه در راستای جنگ نرم دشمن است

آیت الله سعیدی گفت: انتشار فایل صوتی وزیر خارجه می‌تواند در راستای جنگ نرم دشمن و گمراه کردن ذهن ما باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به نقل از آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت الله سید محمد سعیدی، تولیت حرم حضرت معصومه(س) در دیدار اعضای بسیج دانشجویی استان قم در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به نزدیک بودن شب قدر و نزول قرآن در این شب مبارک اظهار کرد: شب قدر، شب طی کردن راه هزار ماهه به شرط معرفت و توسل به خدا و اهل بیت علیهم السلام است.

او با بیان این که ما باید در این شب عزیز به امام عصر عجل الله فرجه الشریف توجه داشته باشیم و بدانیم که ایشان صاحب ما هستند و کار‌ها به دست ایشان انجام می‌شود، افزود: باید سعی کنیم که بهترین اعمال را در این شب انجام دهیم و به اندازه وسع خود از این شب توشه برداریم.

نماینده ولی فقیه در استان قم با اشاره به نزدیک بودن انتخابات با بیان این که خداوند سرنوشت هر ملتی را به دست خود آن ملت تغییر می‌دهد، افزود: دشمنان ما به دنبال مشارکت نکردن مردم در درجه اول و انتخاب نادرست در درجه دوم هستند و باید توجه داشت افرادی که تأیید صلاحیت می‌شوند کف صلاحیت‌ها را در زمان انتخاب دارند و گاهی این صلاحیت‌ها کاملا زیر و رو می‌شود.

او  بیان کرد: نباید مورد تأثیر تبلیغات و القائات دشمن قرار بگیریم، همین طور نباید مورد تأثیر جریانات خطی، حزبی و جناحی باشیم و این طور نباشد که اگر جریان رقیب، فرد خوب و شایسته‌ای را معرفی کرده است ما از او طرفداری نکنیم.

سعیدی با بیان این که افرادی که به جای مردم تحلیل می‌کنند کار دشواری را به عهده گرفته اند، افزود: اگر انتخاب درستی انجام ندهیم و افراد درستی انتخاب نشوند اول به اسلام و در درجه بعد به خودمان و به امام (ره) و شهدا ظلم کرده ایم.

او با تأکید بر این که در این ۴۲ سال همیشه دست خدا پشت سر مردم بوده و حضور تأثیرگذار جوانان در عرصه‌های مختلف انقلاب را شاهد بوده ایم، ادامه داد: تشکل‌های دانشجویی و جوان باید با مدیریت قوی و شبکه سازی و با روحیه خلاقیت و ابتکار کار کنند و یکی از آفت‌های این تشکل‌ها استمرار نداشتن و خسته شدن تدریجی است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با بیان این که در ایام انتخابات گروه‌های خوب و پر شوری شکل می‌گیرند، اما افرادی هم همیشه به دنبال به انحراف کشاندن آن هستند، افزود: فرقه‌هایی که در صدر اسلام به وجود می‌آمد از سوی افرادی هدایت می‌شد که مردم احتمال بیراهه رفتن آن‌ها را نمی‌دادند و داخل تشکل‌های ناب نفوذ می‌کردند و به تدریج به بیراهه می‌رفتند.

او تحلیل فایل صوتی منتشر شده وزیر امور خارجه را به دلیل نداشتن اطلاعات جامع کار نادرستی دانست و گفت: انتشار این فایل می‌تواند در راستای جنگ نرم دشمن و گمراه کردن ذهن ما باشد، بنابراین باید هوشیار باشیم و از تحلیل‌های نادرست پرهیز کنیم و مطیع محض ولی فقیه باشیم.

انتهای پیام/ش

نظر شما