شناسهٔ خبر: 46821353 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بعد از سال ها تحمل درد و رنج

حاج اژدر محمدی دوست به همرزمان شهیدش پیوست

بعد از سال ها تحمل درد و رنج حاج اژدر محمدی دوست جانباز 60 درصد دوران دفاع مقدس به یاران همرزم شهیدش پیوست.

صاحب‌خبر -

حاج اژدر محمدی دوست رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس که سابقه حضور و فعالیت در رده های مدیریتی مختلف را داشت بعد از سال ها تحمل درد و رنج در سن 64 سالگی بر اثر ایست قلبی در بیمارستان امام خمینی اردبیل جان به جان تسلیم حق شد تا به ندای حق تعالی در ماه مبارک رمضان لبیک گفته باشد.

این جانباز و ایثارگر دوران دفاع مقدس که سال ها درد و رنج ناشی از جراحات جنگ را تحمل کرده بود در سال های گذشته به عنوان مدیرکل امور عشایری و تعاون، کار و رفاه اجتماعی فعالیت هایی مثبت و خدماتی مخلصانه در سنگر حمایت از حقوق مردم داشت و همواره در مسیر صدق و صداقت گام برداشته و در خدمت مردم بوده است.

دستگاه ها و نهادهای مختلف از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران، سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل و سایر نهادهای انقلابی عروج ملکوتی این جانباز دوران دفاع مقدس را تسلیت گفته و بر تداوم راه عزتمندانه شهدا تاکید کردند.

فردا قرار است آیین تشییع پیکر این جانباز پرافتخار دوران دفاع مقدس ساعت 11 صبح با رعایت پروتکل های بهداشتی در آرامستان علی آباد اردبیل برگزار شود تا همرزمان او با وداعی تلخ با این جانباز و رزمنده دوران دفاع مقدس، او را به خاک بسپارند.

انتهای پیام

نظر شما