شناسهٔ خبر: 46821144 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱

ریگی: مقابل الدحیل باید دست پر از زمین خارج شویم

تهران- ایرنا- هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: مقابل الدحیل تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا دست پر از زمین خارج شویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، «مسعود ریگی» که همراه فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و الدحیل حاضر شده بود با اشاره به این دیدار اظهار داشت: جا دارد که اول آرزو کنم کرونا زودتر از بین برود و هوادارانمان را در ورزشگاه داشته باشیم. بعد از باختی که برابر الدحیل داشتیم، امروز آنالیزی از عملکردمان را دیدیم و فردا سعی می‌کنیم اشتباهات خود را برطرف کرده و با تمام توان و تلاش خود، سعی می‌کنیم دست پر از زمین خارج شویم.

وی افزود: جا دارد از مربیان، بازیکنان و هواداران با معرفتمان تشکر کنم که بعد از اشتباهی که من داشتم، به من قوت قلب دادند. فردا تلاش می‌کنم بهترین بازی خود را ارائه دهم.

هافبک تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه آیا بازی هجومی استقلال روی عملکرد  دفاعی این تیم تاثیر دارد یا خیر، تصریح کرد: درباره اشتباهم باید بگویم که نباید آن اشتباه را مرتکب می‌شدم. باید تصمیم بهتری می‌گرفتم. ما تلاش کرده‌ایم به شکلی آنالیز و کار کنیم که وقتی می‌خواهیم تهاجمی عمل کنیم، سعی کنیم سازمان دفاعی خوبی هم داشته باشیم.

تیم فوتبال استقلال تهران بامداد یکشنبه از ساعت ۴۵ دقیقه بامداد در چهارمین دیدار خود به مصاف الدحیل قطر خواهد رفت. استقلال در دیدار رفت مقابل این تیم با نتیجه چهار بر سه بازی را واگذار کرد تا از رسیدن به صدر گروه خود ناکام باشد.

در گروه سوم الدحیل قطر ۷ امتیازی است و استقلال با ۶ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد.

نظر شما