شناسهٔ خبر: 46821095 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

لینک اند کو ۰۹ معرفی شد؛ یک شاسی بلند چینی بر پایه پلتفرم ولوو XC90

carscoops

صاحب‌خبر -

لینک اند کو ۰۹ در نمایشگاه شانگهای معرفی شد. این شاسی بلند بر پایه پلتفرم ولوو XC90 توسعه پیدا کرده است. در ادامه با مشخصات این خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت لینک اند کو که به عنوان زیرمجموعه شرکت چینی جیلی محسوب می‌شود در نمایشگاه شانگهای از شاسی بلند جدید خود با نام ۰۹ پرده برداشت. این خودرو بر پایه پلتفرم ولوو XC90 طراحی شده است. هرچند مشخصات کامل شاسی بلند در دست نیست، اما شرکت لینک اند کو اعلام کرد این شاسی بلند به محرکه پلاگین هیبریدی مجهز خواهد بود.

مشخصات لینک اند کو ۰۹

لینک اند کو 09 لینک اند کو 09

لینک اند کو ۰۹ در بخش طراحی از چراغ‌های جلوی با ارتفاع بالا، جلوپنجره کم ارتفاع در کنار سایر عناصر طراحی ویژه محصولات Lynk & Co بهره می‌برد. از سایر ویژگی‌های طراحی این خودرو می‌توان به خط کمر با ارتفاع بالا و طراحی دو جعبه‌ای خشن آن اشاره کرد. در حال حاضر جزئیات دیگری از این خودرو در دست نیست، البته قرار است این خودرو طی روزهای آینده به صورت کامل معرفی شود.

Lynk & Co 09 به عنوان بزرگ‌ترین شاسی بلند این برند محسوب می‌شود. تمام محصولات این شرکت از مدل ۰.۱ تا ۰.۹ بر اساس شاسی محصولات ولوو طراحی شده‌اند. گفتنی است برند لینک اند کو و ولوو به شرکت جیلی تعلق دارند و استفاده از پلتفرم ولوو برای این برند منطقی به نظر می‌رسد.

لینک اند کو 09 لینک اند کو 09

شرکت جیلی و ولوو اخیرا اعلام کردند قوای محرکه این خودروساز سوئدی در اختیار سایر برندهای تحت تملک جیلی قرار خواهد گرفت تا آنها بتوانند محصولاتی با موتورهای درون‌سوز، گیربکس‌ها و نسل بعدی سیستم هیبریدی را طراحی کنند. شاسی بلند جدید Lynk & Co در کارخانه میشان این شرکت واقع در چین به تولید خواهند رسید و مدتی پس از معرفی شاهد عرضه آن به بازار خواهیم بود.

نظر شما