شناسهٔ خبر: 46821035 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آغاز هفته‌های خرید اینترنتی از فردا در استان یزد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد گفت: هفته‌های خرید اینترنتی به منظور حمایت از کسب و کار‌های فعال حوزه فروش آنلاین استان از فردا آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدرضا پاکدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد در نشست هماهنگی برگزاری طرح هفته‌های خرید اینترنتی در استان،گفت: با ادامه روند شیوع کرونا و لزوم ترغیب مردم به کاهش تردد و تجمع نداشتن در مراکز فروش و همچنین حمایت از کسب و کار‌های فضای مجازی، طرح هفته‌های خرید اینترنتی با حمایت سازمان فناوری اطلاعات ایران و اتحادیه کسب و کار‌های مجازی و همکاری کسب و کار‌های ملی و استانی از چهارم تا هفدهم اردیبهشت ماه در استان اجرا می‌شود.

او افزود: در این طرح، با فراهم سازی بستر مناسب برای ارائه خدمات به سراسر شهر‌های ایران، ضمن حمایت از کسب و کار‌های آسیب دیده در کرونا، ترویج فرهنگ خرید اینترنتی و قطع زنجیره ویروس کرونا، فرصت مناسبی برای تمامی کسب‌ وکار‌های مجازی، تولید کنندگان و فعالان اقتصادی استان ایجاد می‌شود تا در یک هم‌افزایی سازنده، خدمات خود را به مخاطبان وسیع‌تر و متنوع‌تر عرضه کنند.

پاکدل ادامه داد: کسب و کار‌های دارای مجوز از اتحادیه کسب و کار‌های مجازی و علاقه‌مند به ثبت نام در این رویداد، می‌توانند با مراجعه به پنل عضویت خود و انتخاب بخش هفته خرید اینترنتی، اطلاعات خود را در سایت https://ecunion.ir ثبت کنند.

نشست هماهنگی برگزاری طرح هفته‌های خرید اینترنتی در استان یزد با همراهی رضا الفت نسب عضو هیات مدیره اتحادیه کشوری کسب و کار‌های مجازی و کارشناسان مرتبط به صورت مجازی با اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد برگزار شد.

انتهای پیام/ی

نظر شما