شناسهٔ خبر: 46820971 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

هم زمان با سراسر کشور اجرا می شود؛

فردا ؛آغاز طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی در قم

معاون پیشگیری از جرائم دادگستری قم جزئیات طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت الاسلام یزدی،معاون پیشگیری از جرائم دادگستری استان قم گفت: بر اساس دستور رئیس قوه قضاییه طرح واگذاری خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های توقیف شده از سال ۸۵ تاکنون ،از فردا شنبه چهارم اردیبهشت ماه همزمان با سراسرکشور در قم اجرا می‌شود.

او در ادامه ازمالکان وسایل نقلیه‌ توقیف شده خواست برای بازگرداندن موتور یا خودروی خود با در دست داشتن مدارک شناسایی به پارکینگ مربوطه مراجعه کنند.

 حجت الاسلام یزدی تصریح کرد: مالکان فاقد گواهی نامه رانندگی حتی می‌توانند با ارائه گواهی ثبت نام در آموزشگاه رانندگی نسبت به ترخیص وسیله نقلیه توقیف شده اقدام کنند.

معاون پیشگیری از جرائم دادگستری استان قم همچنین به واگذاری وسایل نقلیه فاقد بیمه اشاره کرد و افزود:موتور یا خودروی فاقد بیمه نامه با ارائه تعهدنامه مالک مبنی برتهیه بیمه به صورت محموله وغیرقابل راندن تا زمان پوشش بیمه‌ای به مالکان واگذارمی شود.

او به مالکان هشدارداد: اگر افراد شامل این طرح درمدت اجرای آن نسبت به ترخیص وسیله نقلیه اقدام نکنند، موتور یا خودروی مربوطه تحویل مراجع قانونی شده و به عنوان اموال بلاصاحب و رهاشده به فروش می‌رسد و پول حاصل از فروش به بیت المال واگذار می‌شود.

حجت الاسلام یزدی گفت: بیش از۳۰هزار وسیله نقلیه در ۸ پارکینگ قم وحومه رسوب کرده اند که تلاش می شود با اجرای این طرح تا ۸۰ درصد تخلیه وبه صاحبان آنان واگذارشود.

انتهای پیام/ش

نظر شما